Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: توجه به اصلاح و تربیت زندانیان درعدم برگشت مجدد به زندان اثر گذار است. خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: از اقدامات و خدمات ارزشمند مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان به جهت کسب رتبه‌های برتر در سطح کشور که این مهم با تلاش و اهتمام مضاعف بدست آمده تقدیر و تشکر می‌ کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: اجرای سیاست‌های نظام دستور کار همه سازمان‌های استانی و ملی باشد که این سازمان‌ها شاکله نظام را تشکیل می‌دهند.
رئیس شورای قضایی استان زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری در سنوات گذشته تاکید بر توجه به امور زندان، زندانیان و خانواده زندانیان داشته و دارند. همه باید برای اجرای سیاست‌ها و سند تحول که به تایید رهبری رسیده و یک منشور و دستور العمل لازم الاجراست عمل کنیم.
حجت الاسلام صادقی نیارکی گفت: با اقدامات و توفیقات بدست آمده، هنوز نیاز به تلاش و اقدامات موثر در برخی حوزه‌ها در اداره زندان‌ها هستیم که بایستی دستور کار قرار بگیرد که مهمترین بخش در این حوزه توجه به اصلاح و تربیت زندانیان است که با این کار در عدم بازگشت مجدد زندانی به زندان موثر خواهد بود و البته در برخی از این حوزه‌ها نیازمند همراهی و همکاری مقامات قضایی هستیم که در این میان نیازمند اقداماتی از جمله کاهش ورودی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانیان می‌باشد.
عالی‌ترین مقام قضایی استان زنجان تاکید کرد: مهمترین وظیفه اداره زندان‌ها توجه به اصلاح و تربیت زندانیان که تحت عنوان قرار و محکوم در اختیار دارد است و زندان‌ها باید به دانشگاه تبدیل شود.
وی ادامه داد: اگر زندانی بعد از آزادی از زندان با اقدامات اصلاح و تربیتی و برگشت به کانون خانواده اثرگذاری داشته باشد این اقدام ارزشمند است و اگر این اقدامات اثر گذار نشد و مجدداً فرد زندانی مرتکب جرم جدید شد و به زندان بازگشت که این امر نشان می‌دهد در اثرگذاری برنامه‌ها توفیقی نداشتیم.
وی افزود: طبقه بندی زندانیان در راستای اجرای برنامه‌های اصلاح و تربیت یک ضرورت است؛ که با انجام این امر اصلاح مجرمان بر اساس نوع جرم موثر خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: اشتغال امر مهمی است، البته منظور از اشتغال زندانیان، حرفه آموزی و کسب تجربه است تا بعد از آزادی برای خانواده خود کسب روزی نمایند.
حجت الاسلام صادقی نیارکی به نقش تعامل با ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: تعامل با مدیران استان، کارکنان زندان‌ها، ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده زندانیان در دستور کار سرپرست جدید اداره زندان قرار بگیرد. تعامل در جمهوری اسلامی یعنی خودمان را هیچ وقت جزیره‌ای نبینیم. تعامل و همکاری با سازمان‌های مردم نهاد برای بهره گیری از مساعی و تجارب امری ضروریست.
در پایان این مراسم از زحمات محمد جوادی تقدیر و حجت الاسلام حسین بنیادی به عنوان سرپرست جدید اداره کل زنذان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان معرفی شد.     بیشتر بخوانید:     رئیس حوزه قضایی بم معارفه شد انتهای پیام/ برچسب ها: زنجان زندانیان اصلاح تودیع معارفه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زنجان زندانیان اصلاح تودیع معارفه توجه به اصلاح و تربیت زندانیان رئیس کل دادگستری استان زنجان حجت الاسلام زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، شامگاه یکشنبه آموزش و پرورش استان زنجان طی برنامه‌ای از معلمان بالای 80 سال در دبیرستان ماندگار و قدیمی شریعتی واقع در چهارراه سعدی تقدیر و تجلیل کرد.

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این برنامه اظهار داشت: توجه به وزارت آموزش و پرورش باید بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که صاحبان آینده انقلاب همین دانش‌آموزان فعلی هستند.

.

وی با بیان اینکه باید به تربیت دانش آموزان در کنار آموزش آن‌ها جدی گرفته شود، گفت: هرچقدر به وزارت آموزش و پرورش بها بدهیم قطعاً در خصوص تربیت نسل جدید موفق خواهیم بود. اگر چه دشمنان در تلاش هستند که نسل جدید را نسبت به آینده ناامید کنند ولی قطعاً در این توطئه هم ناکام خواهد ماند.

علی اسماعیلی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام والای معلم گفت: بنده افتخارم این است که شاگرد شما هستم. شما که یک عمر زندگیتان را در زمینه معلمی گذراندید.

وی گفت: ما همانند شاگرد قدر شما را می‌دانیم و یقین داریم امروز در حضور قرنی از تجربه، صداقت، فداکاری و تلاش مقدس هستیم و تمامی فرهنگ و اخلاق و تدین را مدیون شما اساتید هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • تجلیل از معلمان ماندگار ‌زنجان/ حال خوش معلمان ۸۰ ساله+‌فیلم
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر