Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
رحلت جانگذار عالم مجاهد و مبارز فداکار دوران سیاه ستم شاهی و یار و یاور امام خمینی (ره) در سالهای تبعید و مبارز نهضت امام عظیم الشان انقلاب اسلامی و خدمتگزار مخلص و جانباز تروریست های منافق و مزدور استکبار جهانی، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای سید علی‌اکبر محتشمی‌پور،  موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان از حامیان و مدافعان مقاومت فلسطین و حزب الله سرافراز و پیروز و ملت فلسطین   بوده  از پیشگامان مبارزه با امپریالیزم و صهیونیسم بین المللی بوده است که عمر خود را در این مسیر با انجام فعالیت های انقلابی و مبارزاتی در مسئولیت های  سفارت سوریه و وزارت کشور تا  نمایندگی ادوار دوم و ششم مجلس شورای اسلامی صرف نمودند.
ما در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری  این ضایعه را به خانواده محترم و تمامی مجاهدان و حامیان آرمان قدس شریف و یاوران مقا.مت اسلامی و دوستدان و مصیبت دیدگان  تسلیت عرض نموده  و از پیشگاه قادر منان علو درجات و حشر باپیامبر اسلام (ص) شهدای مقاومت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی  مسألت می نماییم .
 
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری
17 خردادماه 1400
26 شوال 1442
07 ژوئن 2021
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی