Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:49:38 GMT

رد یا تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر سلیقه‌ای نبود

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۳۵۳۰

رد یا تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر سلیقه‌ای نبود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شریعت عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران درسالن جلسات فرمانداری شهرستان آمل افزود: اینکه موارد متعددی از افراد منسوب به جناح‌های مختلف سیاسی ومذهبی این شهرستان وجود داشتند که رد یا تأیید صلاحیت شدند، خلاف واقع است و و رد صلاحیت‌ها به هیچ وجه ارتباطی با نگرش و جناح سیاسی افراد نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه در بررسی‌های صلاحیت‌ها اعضا در هیئت نظارت و هیئت اجرایی شهرستان دیده و گزارش شده، مطابق قانون وبرابر درخواست‌هایی که برای صلاحیت افراد در نظرگرفته شده، عمل شده وخارج از این چارچوب نیز با کاندیدای خاصی سلیقه‌ای رفتار نشده است.

۵۴ نفر رد صلاحیت نهایی شوراهای شهر در شش شهر آمل

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه برای ششمین دوره انتخابات شوراها در شش شهر در این شهرستان ۲۰۴ نفر نام نویسی کرده بودند، گفت، در مجموع صلاحیت ۷۵ داوطلب در هیأت‌های اجرایی و نظارت رد شده بود، که داوطلبان برای پیگیری وطرح شکایت رد صلاحیت شأن به هیئت نظارت استانی و سپس هیئت نظارت مرکزی ارسال کردند.

شریعت تصریح کرد، درنهایت و بنابراعلام اسامی تأیید صلاحیت شده‌ها که در روز ۱۷ خردادماه به فرمانداری شهرستان آمل اعلام شده، از مجموع ۲۰۴ نفر ثبت نام شده درنهایت ۱۵۸ نفر تأیید و ۴۶ نفر رد صلاحیت شدند. وی اضافه کرد، البته داوطلبان معترض در این مرحله می‌توانند در دو روز مهلت تعیین شده، شکایتشان را به هیأت مرکزی نظارت ارائه دهند.

فرماندار ویژه شهرستان آمل، با تاکید براینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ باعث تقویت بنیان وحدت ملی وتقویت نظام خواهد شد، گفت، همه به وجود مشکلات و کمبودها در کشور با توجه به شرایط سخت و ظالمانه و یکجانبه تحریم اقتصادی واقف هستیم واین عوامل نباید عاملی برای شرکت نکردن مردم درانتخابات شود.

کد خبر 5229368

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری آمل انتخابات 1400 شورای شهر انتخابات 1400 ویروس کرونا سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بوشهر آمار کرونا کرمانشاه قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه گرگان ایلام اردبیل عکس استانها مجلس شورای اسلامی شهرستان آمل رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟