Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@14:44:13 GMT

تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان عنبرآباد 

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۳۶۱

تجلیل از فعالان قرآنی شهرستان عنبرآباد 

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از فعالان قرآنی شهرستان عنبرآباد تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، فرماندار، فرمانده سپاه، شهردار، مسئولین و فعالان قرآنی از فعالان قرآنی شهرستان عنبرآباد تجلیل شد.


«محمود رئیسی» در این آیین ضمن تقدیر از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان بخاطر ارائه خدمات فرهنگی در این شهرستان، گفت: افرادی که در حوزه فرهنگی کار می کنند بسیار مظلوم و پر تلاشی هستند می طلبد توجه بیشتری به این قشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




فرماندار شهرستان عنبرآباد با بیان این مطلب که کارهای فرهنگی زمانبر و با دغدغه است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز بر اجرای مسائل فرهنگی بسیار تاکید و دغدغه مند هستند امیدواریم بتوانیم در این حوزه تلاش کنیم و به دغدغه رهبر عزیزمان پاسخ دهیم و مسائل فرهنگی را ارتقاء دهیم.


وی با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات، افزود: ما اگر دلسوز نظام هستیم باید در انتخابات شرکت کنیم با هر رای که در صندوق می اندازیم مشت محکمی بر دهان دشمن زدیم.


رئیسی در خاتمه تاکید کرد: همه ما برای تثبیت نظام رای دادن یک اقدام انقلابی و واجب است که باید پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم.


گفتنی است؛ در این آیین با اهدای لوحی از فعالان قرآنی شهرستان عنبرآباد تجلیل شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از فعالان قرآنی فعالان قرآنی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ هفته فرهنگی شهرستان زرندیه با ۶۴ عنوان برنامه‌ مختلف فرهنگی و اجتماعی از ۱۰ اردیبهشت تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه در سال گذشته برای اولین بار در این روز برگزار شد که مورد استقبال مردم این شهرستان واقع شد.

برای برگزاری این هفته برنامه‎های متنوعی من جمله یادواره شهدای شهرستان، جشن بزرگ قرآنی، عطرافشانی و گلباران مزار شهداء، تجلیل از مفاخر و بزرگان اقشار مختلف جامعه، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، دیدار با اصحاب فرهنگ وهنر، برگزاری یادواره خانگی شهداء، برگزار مسابقات مختلف ورزشی، تقدیر از معلمان شهرستان، تقدیر از کارگران شهرستان، تجلیل از بسیجیان شهرستان، تجلیل از حافظان و قاریان قرآن کریم می‌توان اشاره کرد.

همچنین به کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اسم گذاری معابر و میادین به اسم روز شهرستان، جشن بزرگ کودک و خانواده، برپایی نمایشگاه‌های کتاب، تقدیر از بانوان فعال فرهنگی، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مجالس تعزیه خوانی، راه اندازی دسته‌های عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، همایش بادبادک‌ها، برگزاری مسابقات نقاشی، عکاسی و انشاء با موضوع من زرندیه را دوست دارم، برگزاری ورزش صبحگاهی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برپایی ایستگاه‌های سلامت، برگزاری همایش دوچرخه سواری، چاپ پوستر و تقویم روز شهرستان می‌توان اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب را لرزاند
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر