Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@10:41:52 GMT

فکر می کردم انتقال به رئال مادرید شوخی است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۴۲۰

فکر می کردم انتقال به رئال مادرید شوخی است

سامی خدیرا، هافبک سابق رئال مادرید از کار کردن با ژوزه مورینیو خاطرات خیلی خوبی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سامی خدیرا، هافبک باتجربه و آلمانی در دوران پنج ساله حضور خود در رئال مادرید عملکرد خوبی در این تیم داشت و به افتخارات قابل توجهی نیز دست یافت. حالا سامی خدیرا از پروسه انتقال خود به رئال مادرید بعد از جام جهانی 2010 و البته مکالمه جالب و اولیه خود با ژوزه مورینیو برای این انتقال پرده برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سامی خدیرا گفت: "جدایی از یوونتوس تصمیمی نبود که یک شبه اتخاذ شود، زیرا من باشگاهی را که خیلی دوست داشتم ترک کردم و باید آرام آرام خود را باید شرایط جدید سازگار کنم. بدن من دیگر آماده ادامه بازی در بالاترین سطح نبود و جدایی بهترین تصمیم بود. وقتی نمی توانید با تمام توان بازی کنید بهتر است جدا بشوید.

 

 

حس عجیبی ایجاد می شود، از یک طرف شما ناراحت هستید زیرا دیگر بازی نخواهید کرد. اما از طرف دیگر دستاوردهای خود را مرور کرده احساس خوشبختی و غرور زیادی می کنید. من زندگی فوق العاده ای داشتم.

 

انتقال به رئال مادرید در سال 2010؟ ما توسط اسپانیا از جام جهانی آفریقای جنوبی حذف شده و همه بسیار ناراحت بودیم. آن نسل سزاوار رسیدن به دیدار فینال بود. ناگهان من تماسی با این مضمون دریافت کردم؛ سامی، رئال مادرید تو را می خواهد و مورینیو با تو تماس می گیرد.

 

ابتدا فکر می کردم این شوخی است. من خیلی استرس داشتم و نگرانی اصلی ام عدم تسلط به زبان انگلیسی بود، زیرا در آن زمان خیلی نمی توانیتم انگلیسی صحبت کنم. مورینیو با من تماس گرفت و من از او پرسیدم که آیا ممکن است با ارسال پیام صحبت کنیم، او نیز خندید و قبول کرد. مورینیو به من گفت که من را برای رئال می خواهد و این مکالمه زندگی من را تغییر داد. کار کردن با مورینیو بهترین اتفاقی بوده که برای من رخ داده است."

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم رئال مادرید سامی خدیرا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم رئال مادرید سامی خدیرا یوونتوس رئال مادرید سامی خدیرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!