Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:09:57 GMT

دیدار وزیر ورزش بحرین با همتای عراقی خود!

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۴۴۴

دیدار وزیر ورزش بحرین با همتای عراقی خود!

وزیر ورزش بحرین در دیداری که با همتای عراقی خود داشت، بر همکاری دو کشور در جنبه های مختلف ورزشی تأکید کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی ایران و بحرین از ساعت 21 امشب در دیدار حساسی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف هم می روند که شاگردان اسکوچیچ در صورت پیروزی در این بازی حساس، باید در جدال پایانی خود مقابل عراق نیز امتیاز کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساعاتی پیش از این دیدار حساس، وزرای ورزش و جوانان بحرین و عراق دو حریف اصلی و مستقیم شاگردان اسکوچیچ با یکدیگر دیدار کرده اند.


روزنامه الوطن بحرین نوشت: ایمن بن توفیق الموید وزیر ورزش و جوانان بحرین با عدنان درجال وزیر ورزش و جوانان عراق دیداری را برگزار کرده که دو طرف در مورد چارچوب های همکاری مشترک بین دو کشور در زمینه ورزش، جوانان و راه های توسعه این همکاری به سود منافع جوانان دو کشور برادر، بحث و تبادل نظر داشته اند.


این دیدار در حاشیه حضور وزیر ورزش و جوانان عراق در بحرین که با سفری رسمی به منظور پیگیری مسابقات تیم ملی کشورش در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 در منامه حضور دارد، رخ داد.


در حاشیه این دیدار، ایمن بن توفیق الموید وزیر ورزش و جوانان بحرین از روابط خوب میان پادشاهی بحرین و جمهوری عراق در زمینه های مختلف از جمله جوانان و ورزش تمجید کرد.


وزیر عراق نیز به نوبه خود از همکاری سازنده ای که کشورش و پادشاهی بحرین را در پرونده های مختلف ورزش و جوانان پیوند می دهد، تشکر و آن را مورد ستایش قرار داد. او همچنین ضمن قدردانی از بحرین بابت اقدامات دولت این کشور برای موفقیت در میزبانی بازی های این گروه و ارائه امکانات مختلف برای کلیه تیمهای شرکت کننده در مسابقات مقدماتی، از آنها تشکر کرد.

تیم ملی بحرین عراق تیم ملی عراق بحرین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی بحرین عراق تیم ملی عراق بحرین وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • اسماعیلی با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است