Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ از آنجا که سرمایه‌گذاران بر روی داده‌های تورمی آینده ایالات متحده متمرکز شده‌اند، قیمت اتریوم در حالت افزایشی قرار گرفته است. اتریوم که در حال حاضر وارد کانال ۲هزار و ۸۰۰دلاری شده، اکنون حدود ۵.۲درصد پایین‌تر از بالاترین سطح آن در تاریخ ۲۵می معامله می‌شود.

اتریوم و سایر رمزارزها در پایان هفته نسبتا تغییر کمی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه آنها به داده‌های اقتصادی ایالات متحده واکنش اندکی نشان دادند. این داده‌ها نشان می‌دهد در حالی که اقتصاد بیش از ۵۰۰هزار شغل اضافه کرده، نرخ بیکاری در ماه می به ۵.۸درصد کاهش یافته است.

در حالی که نرخ بیکاری از میزان پیش‌بینی شده یعنی ۵.۹درصد کمتر بوده، کل مشاغل اضافه شده به میزان قابل توجهی کمتر از حد برآورد شده بود.

در هفته جاری، تمرکز بر روی آخرین اطلاعات شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) که روز پنجشنبه منتشر می‌شود، خواهد بود. تحلیلگران انتظار دارند این داده‌ها نشان دهد که CPI آمریکا در ماه مارس به ۴.۷درصد افزایش یافته، در حالی که CPI اصلی به بیش از ۳درصد صعود کرده است.

همچنین قیمت اتریوم به اتفاقات صنعت دیفای واکنش نشان خواهد داد. این صنعت نیز نسبتا بی سر و صدا شده است. بر اساس DeFi Pulse، ارزش کلی قفل شده (TVL) به ۶۷میلیارد دلار افزایش یافته که نسبتا بالاتر از میزان آن در ماه گذشته یعنی ۵۰میلیارد دلار است.

پیش‌بینی قیمت اتریوم

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که قیمت اتریوم در دامنه محدودی قرار گرفته است. در حال حاضر این رمزارز در کانال ۲هزار و ۸۰۰دلاری معامله می‌شود که کمی پایین‌تر از سطح مقاومتی مهم ۲هزار و ۹۱۵دلاری، نقطه‌ای که در طول چند هفته گذشته برای عبور از آن در تقلا بوده است. این قیمت همچنین در راستای ۳۸.۲درصدی سطح اصلاحات فیبوناچی است.

از طرفی این قیمت در حال شکل دادن الگوی سر و شانه معکوس است. بنابراین در کوتاه‌مدت نمی‌توانیم شرایطی را که قیمت سطح مقاومتی را می‌شکند، نفی کنیم. اگر قیمت بتواند به بالای خط مقاومی ۲هزار و ۹۱۵دلاری صعود کند، این مورد تایید خواهد شد. با این حال، یک سقوط به زیر خط حمایتی ۲هزار و ۵۵۸دلاری، این پیش‌بینی را بی‌اعتبار می‌کند.

در نمودار ارائه شده، روند تغییر قیمت اتریوم را مشاهده می‌کنید؛

پربیننده ترین ارزش بیت کوین نزولی شد آنتی ویروس نورتون استخراج اتریوم را به محصولات خود اضافه می‌ کند افت ارزهای دیجیتالی صعود اتریوم در برابر نزول بیت کوین السالوادور بیت‌ کوین را ارز قانونی اعلام می‌ کند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتریوم رمز ارز انتخابات ۱۴۰۰ قیمت اتریوم پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ صعودی گزارش می‌شود. قیمت‌ها در برخی موارد تا ۹۰ میلیون تومان افزایش یافته و در هر دو بازار داخلی و مونتاژی دیده می‌شود.

قیمت خودرو امروز پس از دو هفته رکود و افت ناچیز قیمت‌ها، سرانجام افزایشی شد. از صبح امروز اغلب محصولات داخلی و مونتاژی رشد قیمت دارند و در برخی موارد یک خودرو وارداتی همانند هونگچی H۵، بالغ‌بر ۹۰ میلیون تومان گران‌تر شده است.

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل

روز گذشته نرخ ارز در بازار آزاد افزایش یافت و همین موضوع باعث شد تا قیمت خودرو بلافاصله دچار رشد قیمت شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی، رشد چند درصدی نسبت به روز گذشته دارد.

کوییک S دنده‌ای یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی سایپاست که نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان گران‌تر شده و با ۴۳۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G استاندارد جزو معدود محصولات شرکت سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای امروز هفت میلیون تومان رشد قیمت دارد و با ۷۴۷ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای یکی از رکوردداران افزایش قیمت در بازار خودروهای داخلی به شمار می‌رود که با رشد ۲۰ میلیون تومانی نسبت به ابتدای روز، به نرخ ۷۵۶ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک که روز گذشته رکورددار افت قیمت در بازار داخلی بود، امروز رکورد رشد قیمت را زد و ۴۵ میلیون تومان افزایش یافت. این خودرو هم‌اکنون با یک میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی هم از صبح امروز صعودی گزارش می‌شود.

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

جک J۴ آپشنال یکی از ارزان‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود که از صبح امروز ۱۳ میلیون تومان گران‌تر شد و به ۸۴۰ میلیون تومان رسید.

ام‌وی‌ام X۳۳ کراس اتوماتیک جدیدترین کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو است که رشد ۲۰ میلیون تومانی را به ثبت رساند و با یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ هفت نفره که محصول جدید گروه بهمن به شمار می‌رود، تنها در یک روز توانسته ۶۰ میلیون تومان گران‌تر شود و رکورد رشد قیمت محصولات مونتاژی را نصیب خود کند. این خودرو هم‌اکنون با دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

کد خبر 848605 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو گروه خودروسازی سایپا خودرو - ایرانی خودرو ايران خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند

دیگر خبرها

  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • فرآیند تولید آدامس در یک کارخانه مشهور (فیلم)
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!