Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاکرمی با بیان اینکه تا الان بیش‌از سه هزار هکتار از اراضی استان به صورت پراکنده در نقاط مختلف زیر کشت رفته است، گفت: ۳۰ پروژه محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان ایلام با همکاری بسیج سازندگی و نهادهای مختلف استان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جلسه نهایی جمع بندی پیگیری و نظارت میدانی ریاست مجلس شورای اسلامی از این استان در سالن شهید رجایی استانداری ایلام، اظهار کرد: استان ایلام یکی از استان های کشور است که کمرتین هزینه به لحاظ امنیتی برای کشور دارد و امنیت مطلوب و پایداری در مرزهای استان حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار « جمال شاکرمی» با بیان اینکه هم اکنون تیپ مردم پایاه سپاه امیرالمومنین(ع) استان در منطقه کرمانشاه انجام وظیفه می کند و ۴۳۰ کیلیومتر مرز استان با کشور عراق با هنگ مرزی با همه زحمات شورای تامین و مجموعه تلاش‌های اطلاعاتی مدیریت می شود و لازم است که این  نگاه در استان به مسئولان کشور منتقل شود و هزینه های امنیتی زیادی برای کشور نداریم.

 

وی در ادامه با اشاره  هم افزائی مسئولان، نمایندگان، مسئولان و نماینده ولی‌فقیه، شورای تامین استان، یادآور شد: علی‌رغم همه مشکلات و کمبودهایی که در استان وجود دارد و همه موضوعات و مسائلی که می‌تواند موجب ایجاد ناامنی برای مرکزیت کشور شود،  امروز همه مؤلفه‌های امنیت را داراست که باید از اتحاد و همدلی مردم و مسئولان استان قدردانی کرد.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: ما در حوزه محرومیت‌زدایی، پتانسیل‌ها و منابعی که در استان وجود دار د یک قرارگاه تمام‌قد را با همه خصوصیاتی که قرارگاه‌ها دارند در استان در حوزه کشاورزی و آب‌وخاک ایجاد کردیم که  الحمدالله تا الان با نگاه جهادی پروژه‌هایی که زود جواب می‌دهند و مردم را معطل نمی‌کنند در استان اجرایی شده است.

 

سردار شاکرمی بیان کرد: تا الان بیش‌از سه هزار هکتار از اراضی استان به صورت پراکنده در نقاط مختلف زیر کشت رفته است، ان‌شاءالله مصمم هستیم براساس برنامه‌ریزی های انجام شده با همکاری سازمان ها و نهادهای مختلف از جمله جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه ای و گردشگری با مسئولیت استاندار و بسیج سازندگی سپاه ۳۰ پروژه در استان تعریف شده است در کمتر از یک سال و نیم این پروژه های در استان به بهره برداری برسند.

 

وی هدف از اجرای این پروژه ها را بهره گیری مردم نقاط مختلف استان از خدمات نظام عنوان کرد و افزود: بخش از آبهای سطحی استان مرزی است و نیازمند برنامه ریزی لازم است و ان شااله بتوانیم با این نگاه کارهای بزرگی در سطح استان اجرا شود و در حوزه اربعین و دفاع مقدس نیز توجه ویژه ای به استان ایلام شده است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار شاکرمی طرح های محرومیت زدایی محرومیت زدایی سپاه پاسداران استان ایلام نقاط مختلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد باقری پور در جلسه زمانبندی افتتاح این طرح‌ها که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل و معاونین آب و فاضلاب کشور و همچنین جانشین قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی برای تامین آب ۵۸ روستای استان یزد در قالب طرح جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که در این جلسه در مورد برنامه زمانبندی بهره برداری این پروژه‌ها در ۳۱ روستا تا پایان امسال برنامه ریزی شد.   او با بیان اینکه طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان‌های خاتم، اردکان و ابرکوه قرار دارند افزود: با بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی پنج هزار ۷۶۳ خانوار روستایی با جمعیت ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.   معاون توسعه و بهره برداری آبفای استان یزد ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در ۳۱ روستای استان بالغ بر هزار میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است.   باقری پور بر ارتقای کیفیت زندگی و افزایش امیدآفرینی بین روستائیان تاکید کرد و اظهار داشت: عملیات آبرسانی به این روستا‌ها شامل ۱۵ روستا در مجتمع آبرسانی بخش بهمن ابرکوه، ۹ روستا در مجتمع آبرسانی عقدای اردکان و هفت روستا در مجتمع آبرسانی بختیاری و شهریاری خاتم است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان