Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@20:46:10 GMT

واکنش پلیس به خبر سرقت از منزل آزیتا ترکاشوند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۴۷۰۴

واکنش پلیس به خبر سرقت از منزل آزیتا ترکاشوند

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ به خبر سرقت از منزل «آزیتا ترکاشوند» واکنش نشان داد و از هنرمندان و چهره‌های شناخته شده خواست در ارتقای ایمنی منازل مسکونی مشارکت کنند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای اظهار کرد: زمانی که خبر وقوع حادثه‌ای به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شود، هیچ سوالی مبنی بر اینکه حادثه‌دیده یا مالباخته کیست و دارای چه موقعیت اجتماعی است مطرح نمی‌شود؛ تمام مردم از نظر پلیس یکسان هستند و به تمام پرونده‌ها نیز به طور یکسان رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گاهی در برخی پرونده‌ها که متعلق به افراد شناخته شده یا اصطلاحاً سلبریتی است، ما شاهد این موضوع هستیم که جزئیات حادثه از سوی خود این افراد اطلاع رسانی می‌شود و همین موضوع نیز به سبب شهرت فرد مورد توجه قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: به عنوان مثال در ماجرای سرقت اخیر از خانه یک بازیگر در محله نیاوران، رسیدگی به پرونده این سرقت نیز همچون دیگر سرقت‌ها در دستورکار قرار گرفته و از سوی همکاران من در مجموعه پلیس در دستور کار هم قرار دارد.

وی تاکید کرد: پلیس در هیچ یک از موارد هویت مالباخته یا شاکی را اعلام نمی‌کند اما حالا که ایشان خودشان دست به اعلام این موضوع زده‌اند خوب است که همین موضوع بهانه‌ای شود تا ما از ظرفیت هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شناخته شده برای ارتقا امنیت و ایمنی کمک بگیریم.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه متأسفانه منزل این خانم بازیگر، کمترین تجهیزات و امکانات تأمین امنیت را نداشت، گفت: پنجره‌ها در طبقه اول بدون حفاظ بوده و ساختار و معماری بالکن نیز به گونه‌ای بود که عملاً تبدیل به یک پلکان برای سارقان شده بود.

وی ادامه داد: برخی موارد ممکن است مربوط به معماری باشد، اما موارد بسیاری از جمله ارتقا امنیت منزل باید از سوی خود صاحب‌خانه مورد توجه قرار بگیرد که اینگونه نبود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس قطعاً به وظیفه خود در مورد رسیدگی به این پرونده همچون دیگر پرونده‌ها عمل خواهد کرد. اما باید بدانیم که جرایم از سرقت گرفته تا موارد دیگر یک بعدی نیستند و باید چندین عامل دست به دست هم بدهند.

وی گفت: به این بازیگر کشورمان پیشنهاد می‌شود حالا که مردم را در جریان سرقت از منازلشان قرار داده، موارد ایمنی و ضعف‌های ایمنی منزل را نیز بیان کند تا شاید مردم با کمک از این موارد توجه بیشتری به ایمنی منازل خود داشته باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 499070

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرقت سرقت از منزل بازیگران پلیس رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ کشف سرقت رعایت نکات ایمنی سیستم ایمنی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو

واحد امنیت شخصیت‌های رژیم صهیونیستی مستقر در مقر اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در قیصریه خواهان حضور نیروهای پشتیبان از پلیس شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری، پلیس منطقه الخضیره بعداز حضور در محل یک مرد و یک زن را که ظاهرا اقدم به تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نخست وزیر کرده بودند را دستگیر کردند.

روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی اختصاصی از این حادثه نوشت، ظاهرا در جریان تظاهرات انجام گرفته در قیصریه، تعدادی از معترضین به فنس‌ها اطراف منزل نتانیاهو آسیب رساندند.

همین امر باعث شد تا پلیس یک زن و یک مرد را که متهم به وارد آوردن این خسارات هستند، دستگیر کردند، بعد از آن نیز موانع جدیدی در اطراف این منزل برای جلوگیری از نزدیک شدن افراد متفرقه ایجاد شد.

گفته می‌شود، نیروی حفاظت شخصیت‌های شاباک که مسئولیت حفظ امنیت خانه نتانیاهو را دارند متوجه این تخریب شده و با پلیس تماس گرفته است.

به گفته پلیس از افراد دستگیر شده، نقشه‌‌هایی پیدا شد که نشان می‌داد قصد داشتند خود را به داخل منزل نتانیاهو برسانند.

نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت‌زده استشنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدندوضعیت نتانیاهو 200 روز بعد از طوفان

گفتنی است بنیامین نتانیاهو که از سوی بسیاری از احاد جامعه مهاجران صهیونیست به عنوان مقصر اصلی شکست های متوالی اسرائیل معرفی می‌شود به یکی از منفورترین شخصیت های اسرائیل تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • ببینید | خنده‌دارترین پرونده سرقت از زبان یک کارآگاه
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید