Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:51:56 GMT

اظهارنظر کالدرون درمورد دیدار ایران - بحرین

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۰۹۱

اظهارنظر کالدرون درمورد دیدار ایران - بحرین

سرمربی آرژانتینی سابق پرسپولیس و بحرین گفت: ایران بازیکنان با شخصیت و باکیفیتی دارد و اطمینان دارم می‌تواند از این شرایط سخت سربلند بیرون بیاید

به گزارش مشرق، گابریل کالدرون درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم به این دلیل که امکان سلام کردن به تمام ایرانی‌ها را دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای هر دو تیم ایران و بحرین بازی مهمی است و می‌دانیم تیم ایران باید  این مسابقه را ببرد.

وی درباره اینکه تیم فعلی بحرین نسبت به دوران حضورش در این تیم چه تفاوتی کرده است، توضیح داد: بحرین در بازی رفت ایران را با پنالتی برد. تیم خوب و منظمی است. البته ایران هم تیم خوبی دارد و می‌تواند با همه حریفانش در این گروه رقابت کرده و آنها را ببرد اما بازیکنان ایران برای بردن بازی باید در سطح خودشان یعنی سطح خوب همیشگی باشند.

بیشتر بخوانید:

عراق دوباره صدرنشین گروه ایران شد

سرمربی سابق تیم ملی بحرین و پرسپولیس درباره اینکه ایران از بازیکنان باکیفیت و گرانقیمتی بهره می‌برد، گفت: بازیکنان ایران را می‌شناسم و تیم بزرگی دارید هرچند در بازی رفت نتیجه را از دست دادید اما تیم ملی ایران با مربی قبلی‌اش شرایط خوبی نداشت و خوب بازی نمی‌کرد. به همین دلیل در این شرایط سخت قرار گرفت اما باید به این تیم اطمینان داشت زیرا ایران بازیکنان با شخصیت و باکیفیتی دارد. اطمینان دارم می‌تواند از این شرایط سخت سربلند بیرون بیاید.

کالدرون در ادامه گفت و گو با برنامه فوتبال برتر درباره خاطرات خوب خود از ایران عنوان کرد: در ایران خیلی خوشحال بودم و این از لطف مردم ایران و بازیکنانی بود که با آنها کار کردیم. رابطه خیلی خوب بین مربی و بازیکنان ایجاد کردیم اما متأسفانه نتوانستیم این همکاری را ادامه بدهیم. خاطرات خیلی خوب و زیبایی از ایران دارم.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از مسابقه ایران و بحرین گفت: هر دو تیم باید ببرند اما ایران از لحاظ تئوری تیم برتری  است. تاکید می‌کنم در بازی رفت در سطح خودش ظاهر نشد و بحرین برنده شد اما اگر تیم ملی ایران امروز ببازد یا مساوی کند شرایطش سخت‌تر می‌شود. به همین دلیل باید پیروز شود. این مسابقه برای هر دو تیم یک فینال است و هر دو باید برنده شوند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین بحرین پرسپولیس تیم ملی ایران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد