Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار برگشت تیم های ملی فوتبال ایران و بحرین با تصمیم مغرضانه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دومین بار در منامه برگزار شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی که شامگاه امروز دوشنبه و از ساعت ۲۱ به وقت تهران آغاز شد تیم ملی ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی زاده و سردار آزمون به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که سه امتیاز این دیدار می توانست شانس صعود تیم برنده را تا حدود زیادی بالا ببرد. البته این اهمیت برای تیم ملی ایران که سه امتیاز از حریفش کمتر داشت دو چندان بود.

به همین خاطر ملی پوشان کشورمان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰ تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما ضربه سر مهدی طارمی را دروازه بان بحرین به آرامی در اختیار گرفت. چند دقیقه بعد بازهم ایران می توانست به گل دست پیدا کند اما بازهم دروازه بان حریف اجازه این کار را نداد.

در بیست دقیقه ابتدایی این دیدار برتری با تیم ملی ایران بود. هر چند بحرین هم در چند موقعیت تا نزدیکی دروازه بیرانوند پیش رفت اما نتوانست موقعیت خطرناکی را روی دروازه ایران ایجاد کند.

در دقیقه ۳۰ این دیدار وحید امیری پاس زیبایی را در عمق برای مهدی طارمی ارسال کرد که ضربه این بازیکن را دروازه بان حریف گرفت. در دقیقه ۳۱ مدافع حریف روی طارمی مرتکب خطا شد که یک کارت زرد برای بازیکن بحرین داشت و ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ایستگاهی طارمی به خط دفاعی بحرین برخورد کرد.

در دقیقه ۴۰ بحرینی ها در یکی از معدود موقعیت هایی که داشتند تا آستانه باز کردن دروازه بیرانوند پیش رفتند اما بازیکن حریف درون محوطه شش قدم تعادلش را از دست داد و نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند و بیرانوند توپ را مهار کرد.

در دقیقه 45 این دیدار کنعانی زادگان که قصد داشت توپ را با تکلی بلند از زیرپای بازیکن حریف دور کند مرتکب خطا شد و از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

کد خبر 5229517

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم ملی فوتبال بحرین مسابقات انتخابی جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی والیبال ایران لیگ ملت های والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال هنگ کنگ تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران کشتی آزاد دراگان اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت

باواریایی‌ها با قبول تساوی خانگی مقابل حریف اسپانیایی‌شان کار خود را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا سخت کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

گل نخست بازی در دقیقه 24 روی پاس دقیق و تماشایی تونی کروس برای وینیسیوس جونیور و توسط وینگر برزیلی رئال مادرید به ثبت رسید و همین گل پیروزی میهمان اسپانیایی در پایان نیمه نخست را به همراه داشت. در نیمه دوم اما بایرن مونیخ شروعی امیدوارکننده و بهتر داشت و در عرض چهار دقیقه نه تنها گل خورده را جبران کرد، بلکه گل دوم را هم زد و از حریفش پیش افتاد.

گل نخست به شیوه‌ای زیبا توسط لروی سانه در دقیقه 53 به ثمر رسید، زمانی که بال آلمان در حرکتی از سمت راست به سبک آرین روبن ستاره سابق باواریایی‌ها به سمت چپ رفت و با ضربه‌ای زیبا دروازه آندری لونین را باز کرد. پس از او جمال موسیالا پیشروی خطرناکی به محوطه جریمه حریف داشت که با خطا لوکاس واسکز و اعلام یک پنالتی به سود بایرن مونیخ همراه شد، پنالتی که هری کین آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. بایرن مونیخ اما قدر برتری‌‌اش را ندانست و با تقدیم یک پنالتی به حریف که حاصل خطای کیم مین جائه روی رودریگو بود، سبب شد که وینیسیوس جونیور در دقیقه 83 دبل کند.

تورپین داور دیدار بایرن مونیخ - رئال مادرید شد

 

تساوی در خانه کار بایرن مونیخ را برای صعود سخت کرد، چرا که اکنون این تیم تنها با کسب پیروزی در بازی برگشت در مادرید (چه در وقت‌های عادی، اضافه یا ضربات پنالتی) می‌تواند به مرحله بعدی برود.

در دومین بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 22:30 دیگر نماینده آلمان، بوروسیا دورتموند میزبان پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن مونیخ ۲ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!