Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@06:50:07 GMT

ارزش پالایشی یکم ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۵۷۳۱

ارزش پالایشی یکم ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ چقدر شد؟

به گزارش بورس تابناک، صندوق پالایش یکم که چند روزی است رنگ سبز به خود گرفته امروز ۱۷ خرداد نیز شاهد رشد قیمت در نماد پالایش بودیم. در ابتدا پالایشی‌ها اغلب نزدیک قیمت روز گذشته معامله شدند و شاهد کاهش دو درصدی قیمت شتران در واکنش به آتش سوزی مخزن پالایشگاه نفت تهران بودیم در انتهای بازار امروز صندوق پالایشی یکم افزایشی بود و نماد شپنا تاثیر مثبت در شاخص کل داشت و شپنا و شتران پرتراکنش‌های بازار بودند و باز هم نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خریداران پالایش یکم بعد از ۷ ماه هنوز با ۲۶ درصد زیان همراه هستند.
نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افزایش ۰.۳۶ درصد، شبریز (پالایش نفت تبریز) ۰.۵۶ درصد رشد و نماد پالایش نفت اصفهان (شپنا ) رشد ۲.۱۵ درصدی را تجربه کردند و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) امروز ممنوع متوقف بود.


ارزش پالایشی یکم ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۱۷ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۰.۹۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۴۰ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۰.۵۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۴۴۴ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پالایشی یکم شپنا شتران انتخابات 1400 محسن رضایی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پالایش نفت پالایش یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳