Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:10:36 GMT

جریمه ۹ میلیاردی مالک لیفتراک قاچاق در کازرون

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۶۹۲۵

جریمه ۹ میلیاردی مالک لیفتراک قاچاق در کازرون

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از جریمه ۹ میلیاردی مالک لیفتراک قاچاق در شهرستان کازرون خبر داد.

غلامرضا سالاری با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کازرون ازیک دستگاه کامیون خاور که در حومه این شهرستان در حال تردد بود، یک دستگاه لیفتراک خارجی را به ظن قاچاق کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از تعزیرات فارس، او دامه داد: با توجه به اینکه لیفتراک مکشوفه فاقد هر گونه اسناد و مدارک گمرکی بود، پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به شناسایی مالک لیفتراک و احضار وی به شعبه، افزود: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه رسیدگی کننده، مشخص شد که این دستگاه بدون پرداخت عوارض گمرکی و بصورت قاچاق وارد کشور شده و به مقصد شیراز در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

سالاری اضافه کرد: نهایتا با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط لیفتراک قاچاق و جریمه ۹ میلیارد ریالی متهم پرونده صادر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تعزیرات حکومتی فارس شهرستان کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مظفری اظهار کرد: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مظفری تصریح کرد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6095052

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران