Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:47:25 GMT

اقدامات کوتاه مدت رئیسی مردم را امیدوارتر کرده است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۶۹۹۶

اقدامات کوتاه مدت رئیسی مردم را امیدوارتر کرده است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی گفت: گمانه‌زنی‌ها نسبت به مشارکت پایین در انتخابات ناشی از ناامیدی مردم از وضع موجود است اما اقدامات رئیسی در همین مدت کوتاه مردم را امیدوارترکرده است.

مجتبی بذرافشان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص راهکارهای ستاد رئیسی برای افزایش مشارکت در انتخابات 1400 و دلایل احتمالی مشارکت پایین در انتخابات اظهار کرد: اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد اصلی‌ترین دلیل آن ناامیدی مردم از وضعیت اقتصادی موجود و خدشه‌دار شدن اقتدار کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی کشور برای مردم تمام کننده نیست که معیشت آنان را بهبود بخشیده و آنها را امیدوار کند. هر موقع تصمیمی گرفته شده که دیگر گرانی نباشد؛ باز هم اجناس گران شد و معیشت مردم در تنگنا قرار گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نیازی نیست مردم سیاست‌مدار باشند. این‌ها موضوعاتی است که مردم آن را مشاهده می‌کنند و با زندگی روزانه آنان گره خورده است. اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد دلیلش همین موضوعات است. اقداماتی که آقای رییسی با بازدیدهای خود از کارخانجات داشته و با بازگشت مجدد اشتغال به جوانان و کارگران، امید در آنان تزریق شده می‌تواند مشارکت در انتخابات را بالا ببرد. 

بذرافشان افزود: ایشان مبارزه با فساد را از معاون قوه قضاییه، قضات و وکلا آغاز کرده و به مجریان و افراد شخصی نیز خواهند رسید، با اقداماتی که آقای رئیسی انجام داده رو برآورد می‌شود که مشارکت مردم در انتخابات افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ ابراهیم رئیسی مشارکت در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سید امیر شوشتری در پیام خود آورده است: یکبار دیگر با فرا رسیدن اردیبهشت و معطر شدن هوا، شکوه و زیبایی گل‌های تماشایی عرصه تعلیم و تربیت که سال‌های ارزشمند عمر خود را صرف مبارزه با جهل و نادانی می‌کنند بیش از پیش جلوه گر می‌شود.

۱۲ اردیبهشت روز گرامیداشت کیمیاگرانی است که تمام وجود خود را صرف پرورش گل‌های سرسبد فردای ایران اسلامی کرده، در این مسیر بی ادعا و بی وقفه کوشیده اند و با روشن بینی و بصیرت برخواسته از آرمان‌های انقلاب، آینده‌ی این نظام مقدس را طرح ریزی می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود نوشته است: روز معلم که همزمان است با سالروز شهادت استاد مطهری، روز پاسداشت همه خوبی‌هاست و هفته نکوداشت جایگاه بلند معلم، جایگاهی که همه مردم جامعه بالندگی و پرورش خود را مرهون تلاش‌ها و دلسوزی او می بیند؛ بهانه‌ای است تا بیاموزیم نیکی‌های بی دریغ و بی چشم داشت را. این بهانه را ارج نهاده، کوشش‌های بی شمار شما معلمان و فرهیختگان گرامی را در راه آموختن و پرورش فرزندان سرزمینمان سپـــــاس میگزاریم و در سالی که  جهش تولید با مشارکت مردم  نامیده شده، امید است با عزم و همتی همگانی و مشارکت گسترده در پیشبرد اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت ایران اسلامی گام برداریم.

شوشتری در پایان پیام خود آورده است: اینجانب روز معلم را به حضور تمامی معلمان و مربیان گرامی، اساتید راه دانایی، مدیران توانمند وزارت آموزش و پرورش و تمامی کسانی که در گذشته یا امروز قدمی در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم برداشته اند تبریک عرض نموده و تلاش‌های بی وقفه مدافعان عرصه علم، دانایی و عمل را گرامی داشته و برای جامعه گرانقدر آموزش و پرورش، سلامتی، پویایی و پیروزی‌های روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • تشریح جزئیات مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد