Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر هندبال زنان ایران می‌گوید اولویت و تمام فکرش ایران است اما اگر به هر دلیل موفق به حضور در تیم ملی ایران نشود به تیم ملی عراق هم فکر می‌کند. به گزارش ایسنا، شقایق باپیری عضو تیم ملی هندبال ایران در مسابقات بطوله عرب با تیم ئافرتان اربیل با ۷۰ گل به عنوان خانم گل انتخاب شد. 

باپیری اکنون به اردوی تیم ملی جهت آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شده است و می‌گوید اولویتش تیم ملی هندبال ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته او برای حضور در مسابقات مغرب، لیگ کردستان عراق و حتی تیم ملی عراق نیز پیشنهادهایی دارد که هنوز تصمیمی نگرفته است و می‌گوید اگر به هر دلیلی نتواند در تیم ملی ایران حضور داشته باشد به پیشنهاد عراق هم فکر می‌کند.

شقایق باپیری در گفت و گو با ایسنا در خصوص انتخابش به عنوان خانم گلی در مسابقات بطوله عرب اظهار کرد: در مسابقات بطوله عرب که تیم‌های عربی و تیم‌های کردستان عراق حضور داشتند من به عنوان خانم گل انتخاب شدم. در این مسابقات ۷ تیم شرکت داشتند. این مسابقات از لیگ هم برای آنها مهمتر است چون تیم‌های اول و دوم به مسابقات مغرب اعزام خواهند شد. این تیم‌ها می‌توانند ۳ بازیکن خارجی بگیرند و من نیز برای این منظور انتخاب شده‌ام. این مسابقات دو ماه دیگر در مغرب انجام خواهد شد. 

وی گفت: من در ۶ یا ۷ مسابقه در بطوله عرب در تیم ئافرتان اربیل بازی کردم و با ۷۰ گل خانم گل شدم. البته من یک بازی را هم شرکت نکردم چون مسابقه سبکی بود که اگر شرکت می‌کردم تعداد گل‌هایم بیشتر می‌شد. 

عضو تیم ملی هندبال ایران گفت: اکنون هم به اردوی تیم ملی هندبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (شهریور) دعوت شدم. در عراق هم به من و یکی دو بازیکن دیگر ایرانی پیشنهاد دادند که دو ملیتی شویم و برای تیم ملی عراق بازی کنیم اما اولویت اول من و تمام فکرم ایران است. من در لیگ ایران بازی می‌کنم و زندگی من هم آنجا است، اما اگر به هر دلیلی نشد در تیم ملی ایران بازی کنم تصمیم دیگری می‌گیرم و به عراق هم فکر می‌کنم.

وی در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی هندبال ایران گفت: من جزو بازیکنان گروه دوم هستم که به اردوی تیم ملی هندبال زنان دعوت شدم که ۲۳ خرداد در مشهد آغاز می‌شود. ۱۰۰ درصد در اردوی تیم ملی شرکت خواهم کرد. اولویت اول من ایران است. به تیم ملی عراق نه نگفتم اما اگر نظر کادر فنی ایران را جلب کنم در ایران بازی خواهم کرد. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا او اولین لژیونر تاریخ هندبال زنان ایران است گفت: ما سال‌های قبل هم در عراق بازی می‌کردیم اما چون آی‌تی سی برایمان صادر نمی‌شد حضورمان رسمی نبود. این‌بار پاکدل رئیس فدراسیون خیلی کمک کرد و نزدیک یک ماه با فدراسیون عراق درگیر بود تا کار من درست شود که باید از او تشکر کنم. من اینبار قانونی در مسابقات شرکت کردم. 

وی گفت: اکنون یکی دو بازیکن دیگر ایرانی هم در مسابقات هستند که هنوز کارت آی تی سی برایشان صادر نشده و مراحل قانونی طی نشده است. فدراسیون بدون هیچ چشم داشتی کارهای من را انجام داد. من فکر نمی‌کردم اینبار هم بتوانم قانونی در کشور دیگری بازی کنم اما رایزنی فدراسیون ایران شرایط را فراهم کرد.

باپیری در خصوص پیشنهادهایش برای فصل بعد گفت: من برای لیگ از چند باشگاه داخل ایران همچون اشتادسازه، بافق یزد و سپاهان پیشنهاد دارم باید ببینم پیشنهاد کدام تیم بهتر است. من همیشه لحظه آخر تصمیم می‌گیرم. لیگ کردستان عراق هم دو ماه دیگر شروع می‌شود و من برای حضور در آن هم پیشنهادهایی دارم اما به دلیل اردوهای تیم ملی ایران شاید نتوانم حاضر شوم. البته مسابقات آنها متمرکز یا نیمه متمرکز است و به دلیل شرایط کرونا طی یک هفته تا ۱۰ روز تمام می‌شود. اگر مسابقات لیگ آنها با اردوی تیم ملی تداخل نداشته باشد و فدراسیون اجازه دهد در لیگ عراق هم شرکت می‌کنم.
انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان تیم ملی هندبال زنان لژیونر هندبال ایران تیم ملی هندبال ایران اردوی تیم ملی تیم ملی ایران تیم ملی عراق خانم گل عراق هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود

به گزارش همشهری آنلاین محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدرهای پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.

کد خبر 847326 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه