Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «حسین فارسی» عصر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: پس از تایید صلاحیت هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی و اعلام وزارت کشور، صلاحیت هشت نفر از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان تایید شد.

وی افزود: چهار نفر از داوطلبان تایید صلاحیت شده مربوط به شهر ملایر؛ ۲ نفر شهر زنگنه، یک نفر شهر جوکار و یک نفر مربوط به شهر ازندریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: پس از تایید هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات این شهرستان در خصوص داوطلبانی که شهرت اجتماعی دارند، انتشار آگهی داوطلبان شوراهای اسلامی از عصر امروز /دوشنبه/ انجام و کد انتخاباتی آنها اعلام شد.

فارسی ادامه داد: داوطلبان شوراهای اسلامی از ۲۰ تا ۲۶ خرداد به مدت یک هفته فرصت انجام تبلیغات را به صورت قانونی دارند و برابر دستورالعمل‌های ابلاغی باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به منطقه شهرداری ملایر، داوطلبان شوراهای اسلامی شهر مجاز به برپایی یک ستاد، خارج از رینگ مرکزی شهر هستند و زدن داربست، استفاده از بلندگو و برگزاری تجمع و مراسم سخنرانی در ستادها ممنوع است و با هرگونه تخلف به شدت برخورد می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: طبق هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری ملایر، ۵۰ نقطه در نقاط مختلف شهر برای نصب پوستر تبلیغاتی داوطلبان شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده و نصب هرگونه عکس و پوستر بر در و دیوار شهر ممنوع است.

فارسی تاکید کرد: تمام دغدغه و اهتمام دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و برگزاری انتخاباتی سالم، در امنیت کامل و با مشارکت حداکثری با محوریت قانون‌مداری، بی‌طرفی کامل و تشویق مردم برای حضور حداکثری است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان مشارکت انتخاباتی ملایر استانداری همدان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر همدان مشارکت انتخاباتی ملایر استانداری همدان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داوطلبان شوراهای اسلامی دوره انتخابات شورای اسلامی اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  فرماندار  شهرستان نقده شوراها را معتمدین مردم دانست و افزود : ۴ سال اعتماد مردم به شما عزیزان تموم خواهد شد اما تصمیمات خارج از منیت و تعامل بین اعضای شورا و شهرداری باعث اتفاقات خوبی در منطقه خواهد شد .

محمد نوبخت نیا این همایش را یک اتحاد و همدلی بین مردم دانست و تصریح کرد : هر جا که اتحاد و همدلی باشد توسعه به همراه خواهد داشت و در طول خدمت خود ، کار جهادی برنامه ریزی کنید چون کمتر از یکسال به پایان این پارلمان شهر و روستا باقی مانده و برای مدت باقیمانده با تصمیمات خوب برای ورود به انتخابات ۱۴۰۳ با برنامه ریزی و تدبیر وارد شوید .

در این مراسم از شورای بخش شهرستان که در بین ۴۷ شورای بخش آذربایجان غربی رتبه برتر را کسب نموده بودند تجلیل شد .

همچنین در پایان از ۲۰ نفر به نمایندگی از ۲۹۰ اعضای شورای شهرستان تجلیل بعمل آمد.

دیگر خبرها

  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • اعلام اسامی نامزد‌های نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی بیرجند، درمیان و خوسف
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند