Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار وفرماندار ویژه لارستان گفت: بر اساس فهرست نهایی اعلام شده از سوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات ، تعداد ۴۰ داوطلب در شهر لار، ۱۰ نفر جویم، ۹ نفر بنارویه و هشت نفر نیز در شهر بیرم تایید صلاحیت شدند و برای حضور و رقابت در این عرصه حضور دارند.

جلیل حسنی سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: همچنین در شهرهای عمادشهر، خور، دهکویه و لطیفی نیز به ترتیب هفت، ۱۱، ۱۸ و ۱۳ نفرتایید نهایی شدند که اسامی و نیز کد مربوطه همه داوطلبان بر اساس ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی انتخابات آگهی و منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام رسمی اسامی داوطلبان انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، تبلیغات رسمی آنها از ۲۰ تا ۲۶ خرداد امسال خواهد بود.

حسنی با بیان اینکه تمام زیرساخت ها، امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن ، قانونمند، باشکوه و با حضور حداکثری و امیدبخش مردم در روز ۲۸ خردادماه جاری در این شهرستان فراهم است، گفت: با توجه به شرایط کرونایی و حفظ سلامت مردم شمار شعبه ای اخذ رای در این شهرستان حدود ۱۵ درصد نسبت به انتخابات گذشته افزایش یافته است.

او بیان کرد: تعداد شعبه های اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در لارستان، ۱۳۹ شعبه پیش بینی شده است که از این تعداد ۷۴ شعبه در مناطق شهری و ۶۵ مورد نیز در روستاها اعم از ثابت وسیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بیش از پنج هزار نفر نیز مجموع کل عوامل و برگزار کننده دخیل و سهیم در برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در لارستان هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا   ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود ۳۸۰ کیلومتری شیراز واقع است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لارستان فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لارستان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر لارستان فارس اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان