Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی بر ضرورت اصلاح ساختار واحد‌های تولیدی و صنعتی برای پایداری اشتغال تاکید کرد.
به گزاش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در نشست تخصصی شورای عالی کار کشور که به منظور بررسی ظرفیت های تولید و اصلاح ساختار واحدهای تولیدی با حضور نمایندگان وزارت خانه های ذیربط و کانون های عالی کارگری و کارفرمایی در تهران برگزار شد، با اشاره به ضرورت اصلاح ساختار در شرکت داروسازی شهید قاضی تبریز خاطرنشان کرد: این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده سرم و فرآورده های تزریق در کشور بوده و نقش عمده ای در تامین سلامت مردم دارد و هم اکنون پس از 30 سال از زمان تاسیس و بهره برداری از این واحد تولیدی بازسازی خطوط تولید در راستای ارتقاء کیفیت و کاهش ضایعات محصول یک ضرورت و از الزامات اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فتحی با تاکید مجدد بر ضرورت بازسازی خطوط تولیدی شرکت داروسازی شهید قاضی تبریز افزود: در صورت اصلاح ساختار تولید این شرکت، ضمن ارتقاء سطح کیفیت محصولات تولیدی و کاهش چشمگیر ضایعات، امکان تولید محصولات جدید و استراتژیک به علت تفکیک خطوط این شرکت فراهم خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این نشست طرح اصلاح ساختار اقتصادی این شرکت تصویب و مقرر شد کارگران این شرکت از اول مرداد ماه سال جاری با تغییر اصلاح ساختار اقتصادی شروع بکار کنند.
18 خرداد 1400 08:30
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی |
کد خبر : 240,476
کلیدواژه ها: حسین فتحی,مدیرکل تعاون،کار رو فاه اجتماعی آذربایجان شرقی,اشتغال,شورای عالی کار
نظرات بینندگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اصلاح ساختار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تلاش همگانی برای تحقق شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در این راستا برنامه‌ریزی‌هایی برای امسال تمهید شده که احیای واحد‌های راکد از جمله مهمترین آنها بوده و در این راستا از ظرفیت تسهیلات بانکی بیش از پیش بهره خواهیم برد.

وی افزود: سیستم بانکی تحرک اصلی تحقق این مهم بوده و لازم است بخشی از تسهیلات بانک‌ها برای احیای واحد‌های راکد متمرکز شود.

سرتیپی اضافه کرد: احیای واحد‌های راکد از جمله برنامه‌های مستمر صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی طبق منویات دولت سیزدهم به شمار می‌رود و امسال نیز با قدرت این امر را دنبال می‌کنیم.

وی بر جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و ادامه داد: این امر از مهمترین مباحثی است که در تحقق شعار سال نقش بسزایی دارد و باید اهتمام ویژه‌ای بر آن داشته باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه ملاک تایید ثبت سفارش واحد‌های تولیدی، پیش‌بینی آمار تولید واحد‌ها و درج آنها در سامانه جامع تجارت است، اظهار کرد: اولویت تخصیص ارز برای واحد‌هایی است که محصولات تولیدی آنان صادرات محور باشد.

سرتیپی گفت: زمین در شهرک‌های صنعتی باید به سرمایه‌گذاران واقعی تعلق گیرد و پایش مستمر شود.

وی بر تقویت کلینیک عارضه یابی صنایع در آذربایجان‌غربی تاکید کرد و افزود: این امر برای احصای صحیح مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی و ارائه راهکار‌های عملی برای رفع موانع تولید واحد‌ها مورد تاکید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • نرخ مشارکت اقتصادی در گیلان ۴۴ درصد است