Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارسا لزوم تولید محتوای هوشمند توسط رسانه‌ها با هدف زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: رسالت رسانه‌ها تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت‌شان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» عصر دوشنبه( 17 خرداد) در نشست مجازی با اصحاب رسانه که به همت سازمان بسیج رسانه استان گیلان و با موضوع "انتخابات، مشارکت حداکثری مردم" برگزار شد اظهار داشت: رسالت رسانه‌ها تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت‌شان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان اهمیت و حساسیت انتخابات 28 خرداد را برای مردم و کشورمان مورد توجه قرار داد و یادآور شد: سازمان بسیج رسانه استان از رسانه‌ها و جامعه هدف فعال و توانمند خودش و اعضای بسیج انتظار دارد که بر اساس بیانات و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری شاخص‌های نامزد اصلح و کارآمد را برای همگان تبیین کنند.

 

پارسا رسانه را یک رابط و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دانست و اضافه کرد: مردم و حتی مخاطبان به عنوان سرمایه اصلی یک رسانه، انتظار نشر وقایع و اخبار موثق، خوب و تبیین کننده را از رسانه‌ها دارند و این در واقع رسالت خطیر رسانه است که ویژگی‌های افراد کارآمد را برای مردم به خوبی مشخص و واکاوی کنند.

 

وی با بیان اینکه رسانه و خبرنگار از یک جایگاه ویژه و قداست خاصی برخوردار هستند ابراز داشت: یک خبرنگار و رسانه‌ای که در دایره انقلاب و گفتمان انقلاب در حال فعالیت است نباید خود را هزینه برخی افراد و جریان‌های خاص سیاسی کند و همه ما باید امروز تلاشمان این باشد که بتوانیم فعالیت رسانه‌ای را برای انتخاب اصلح مردم داشته باشیم.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان ترغیب و تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت‌شان را وظیفه و رسالت رسانه‌ها دانست و عنوان کرد: در تمام این مدت دشمن تلاش کرد تا کاری کند ملت ایران نتواند پای کار بیاید و مشارکت حداکثری را که در طول 42 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی داشته است را تکرار کند.

 

پارسا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی دموکراسی را به عینه به تمام جهان نشان داده است تصریح کرد: واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ یک گفتمان دینی که در سال 57 پایه‌ریزی شد به پا به میدان گذاشت و همه جهان نشان داد که حکومت دینی از یک کارآمدی بسیار خوبی برخوردار است.

 

وی با وجود اینکه رسانه‌های ما باید پای کار باشند و مردم را به سمت صندوق رأی آورده و امیدآفرینی کنند و این موضوع دغدغه مقام معظم رهبری است اضافه کرد: حتی در مطلع بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری اعلام شد بارها امیدآفرینی مورد تاکید ایشان قرار گرفت.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها باید بی‌طرفی خود را در انتخابات به مردم نشان دهند اذعان کرد: مردم در ایامی مانند روزهای انتخابات به رسانه‌ها اعتماد می‌کنند از طرفی رسانه‌ها هم باید سعی کنند بدون آنکه در مسیر تخریب افراد و کاندیداها قرار گیرد  برنامه‌های نامزدها را به مردم نشان دهند.

 

پارسا تولید محتواهای خبری و گزارش‌های هوشمند را موجب تقویت بیش از پیش رسانه‌ها خواند و با اشاره به اینکه چنین اقداماتی به انتخابات رونق مضاعفی می‌بخشد ابراز داشت: رسانه‌های انقلابی و ارزشی باید در این مسیر ورود کنند و این مهم از آن‌ها انتظار می‌رود.

 

وی لزوم هوشیاری هر چه بیشتر نسبت به شگردهای رسانه‌های دشمن به ویژه در ایام انتخابات را متذکر شد و با تاکید بر اینکه دشمن با ملعبه قرار دادن برخی اتفاقات قصد دارد اذهان را از موضوع اصلی یعنی انتخابات دور کند تصریح کرد: رسانه‌ها اگر می‌خواهند عملکردی را مورد نقد قرار دهند این نقد باید منصفانه باشد و آنطور نباشد که بخشی از نظام به واسطه این دست انتقادات زیر سؤال برود.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان مردم را سرمایه اصلی نظام حاکمیتی دانست و خاطرنشان کرد: رعایت اخلاق رسانه‌ای و در اولویت قرار دادن مطالبه‌گری دو مؤلفه‌ای است که رسانه‌ها هیچ وقت نباید آن را کنار بگذارند زیرا مردم امروز از رسانه‌ها انتظار مطالبه‌گری دارند و خواستار این هستند که مشکلاتشان بازگو شود.


 

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشارکت حداکثری انتخاب اصلح بسیج رسانه گیلان رسالت رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال افغانستان پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا و همچنین کسب جواز حضور در جام جهانی فوتسال، در حضور هوادران پر شور خود، وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شدند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901664

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • عکس| استقبال پرشور از تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد