Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، هادی رجایی نیا دبیر ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تمهیدات و اقدامات لازم در استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا فراهم و انجام شده است.

رجایی نیا با بیان اینکه تقویم فرآیند برگزاری انتخابات به درستی در استان اجرا شده است، افزود: داوطلبان شورا‌های شهر و روستا در بازه زمانی تعیین شده ثبت نام و صلاحیت آنان از سوی هیات‌های نظارت مورد بررسی قرار گرفت و نتایج به داوطلبان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قانون فصل الخطاب برگزاری انتخابات است

او گفت: تمامی ۲۷ فرآیند برگزاری انتخابات شورای شهر در شهر‌های بجنورد و شیروان به صورت تمام مکانیزه خواهد بود.

رجایی نیا ابراز امیدواری کرد: در ۲۸ خرداد ماه شاهد برگزاری انتخاباتی سالن، پرشور و با مشارکت حداکثری باشیم تا مسیر اعتلای انقلاب با قدر بیشتری ادامه یابد.

بسیج تمام امکانات برای برگزاری انتخاباتی باشکوه

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی با حضور در جلسه پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان‌های شیروان و فاروج گفت: تمام عوامل اجرایی برگزاری انتخابات و دستگاه‌های معین آمادگی کامل را دارند.

 علی بیگ زاده در جمع اعضای ستاد انتخابات شهرستان‌های شیروان و فاروج با تأکید بر بسیج حداکثری امکانات استان جهت برگزاری انتخابات افزود: مهم‌ترین وظیفه‌ی مجریان انتخابات به عنوان امانت دار آرا؛ حفظ و صیانت از آرای مردم است و در این راه نباید از هیچ تلاشی فروگذار باشیم.

گفتنی است در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی به همراه فرمانداران این شهرستان‌ها از فرآیند آماده سازی بخش‌های مختلف ستاد انتخابات شهرستان‌ها بازدید و با دست اندرکاران این بخش‌ها از نزدیک دیدار و با مجریان انتخابات در شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سفیران مشارکت نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم دارند

رئیس ستاد انتخابات استان گفت:۲۴قشر از اقشار مختلف جامعه در قالب سفیران مشارکت می‌توانند نقش مهمی را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایفا کنند.

  احمد برادران در جلسه سفیران مشارکت استان با بیان اینکه طرح سفیران مشارکت از اقدامات استاندار بوده، افزود:۱۵هزار نفر فرهنگی، ۱۷هزار نفر دانش آموز رای اولی، و ۱۸۰هزار نفر خانواده و دانش آموز در ارتباط با مجموعه آموزش و پرورش، جامعه بزرگی برای کار سفیران مشارکت است.

او جامعه کشاورزان را نیز جامعه مهمی برای رقم زدن مشارکت حداکثری دانست و گفت: از تمامی قشر‌ها سفیر مشارکت فعالیت دارد تا در روز انتخابات مشارکت حداکثری را پای صندوق‌های رای شاهد باشیم.

برادران با تاکید بر اینکه تمام مقدمات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه فراهم شده، تصریح کرد: در حوزه‌های تمهید مقدمات، تامین نیازمندی ها، شعب اخذ رای و تامین امنیت اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه وظیفه ما تسهیل فرآیند و جریان انتخابات است، عنوان کرد: مهم‌ترین ماموریت ما اجرای قانون انتخابات است و تاکنون تمام اقدامات و شرایط به شکل مطلوب انجام شده تا شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات1400 مشارکت در انتخابات برگزاری انتخابات سفیران مشارکت برای برگزاری خراسان شمالی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس