Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@02:43:11 GMT

یونید شاپ، خرید امن برای همه

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۵۷۸۰۴

سامانه هوشمند درخواست کالا و خدمات یونید تمامی نیازهای شما را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند. این سامانه ویژگی‌ها و مزیت‌هایی دارد که به راحتی خرید امن را برای کاربران خود به ارمغان اورده است.

خرید آنلاین علاوه بر مزیت‌هایی که دارد، راه را برای برخی کلاه‌برداری‌ها باز کرده است. حتماً در پلتفرم‌های مختلف به اشکال متفاوت با کلاه‌برداری‌هایی مواجه شدید؛ فروشنده‌ای که پس از دریافت هزینه، شما را بلاک می‌کند یا فروشنده‌ای که آدرسی خیالی در صفحه شخصی خود گذاشته و در صورت رجوع، هیچ خبری از کسب و کار مورد نظر در آنجا نمی‌بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عواملی از این دست باعث می‌شود که همچنان افراد بسیاری از خرید اینترنتی سر باز بزنند و فروشگاه‌های آنلاین برای بسیاری از افراد، صرفاً پلتفرمی باشد که می‌توان در آن تجربیات شخصی سایر افراد را در مورد محصول و یا کالایی خاص خواند، نه بیشتر.

این رویکرد تا حدود بسیار زیادی طبیعی است؛ هزینه‌های برخی کالاها بسیار بالاست و اطمینان به انجام خریدهای آنلاین تا حدودی با مشکل مواجه می‌شود.  در واقع اصلی‌ترین عاملی که باعث می‌شود کاربران خرید اینترنتی انجام ندهند، بحث امنیت خرید و عدم اطمینان از واقعی بودن خدمات ارائه شده است. به همین دلیل بحث خرید امن و شناخت و اطمینان از هویت فروشنده مطرح می‌شود. یونید شاپ با توجه به این مهم، قابلیت احراز هویت را به پلتفرم خود اضافه کرده است. احراز هویت در یونید، هم برای فروشنده و هم برای خریدار مزایای بی‌شماری دارد.

زمانی که فروشنده و یا فروشگاهی هویت خود را احراز کرده باشد، دیگر درگیر معرفی و یا اثبات خود به خریداران نیست. فاکتورهای ذهنی منفی خریدار از بین می‌رود و خریدار بدون هیچ‌گونه نگرانی، خرید امن خود را انجام می‌دهد. این امر در نتیجه به فروش چند برابری صاحبان کسب و کار منجر می‌شود.

از سویی دیگر احراز هویت برای خریداران باعث می‌شود احساس امنیت بیشتری داشته باشند. چراکه هرچه هویت فروشنده محرز و مشخص باشد، کار برای پشتیبانی یونید جهت پیگیری درخواست خرید شما راحت‌تر است. به این معنی که مرجع و آدرسی وجود دارد تا در صورت بروز مشکل به آن رجوع کنند و مشکلات احتمالی خریداران را پیگیری کنند.

یونید از طریق ایجاد قابلیت خرید امن در یونید شاپ، بحث امنیت را هم برای کاربر و هم برای فروشنده ایجاد کرده است. ایجاد امنیت برای فروشندگان به منظور فروش بیشتر و ایجاد امنیت برای خریداران به منظور انجام خریدی مطمئن، از ویژگی‌های بسیار پرطرفدار یونید است که با استقبال چشمگیر صاحبان مشاغل وکاربران یونید مواجه شده است.

قابلیت خرید امن در یونید شاپ تجربه یک خرید اینترنتی کاملاً امن را برای کاربران فراهم کرده است. چراکه در این قابلیت، تمام فرآیندهای خرید اینترنتی با امنیت کامل برای خریداران انجام می‌گیرد.

خرید امن در یونید برای کاربران

کاربران یا خریداران با مراجعه به این فروشگاه‌ها، نیازی به صحبت و گفتگو با فروشنده‌ها و پرسیدن سؤال های متعدد در مورد کالاها ندارند. کاربران می‌توانند، کالای مورد نیاز خود را با توجه به اطلاعاتی که کالا دارد، انتخاب و خریداری کرده و با استفاده از درگاه پرداخت، هزینه را پرداخت کنند. درگاه پرداخت فروشگاه این اطمینان را به خریدار می‌دهد تا با خیال راحت خرید امن خود را انجام دهد.

فروش در یونید برای تامین کنندگان کالا و خدمات

برای استفاده از این قابلیت، فروشنده‌ها می‌بایست در یونید احراز هویت کنند. برای انجام احراز هویت، فروشنده می‌بایست تصویر مدارک شناسایی، جواز کسب و ... را به پشتیبانی یونید ارسال کند. زمانی که احراز هویت انجام شد، یونید به فروشندگان درگاه پرداخت اینترنتی می‌دهد و همین امر موجب اعتبار و اعتمادسازی به برند صاحبان کسب و کار می‌شود. سپس فروشنده می‌بایست ویژگی کامل محصولات فروشگاه خود را در اختیار کاربران قرار دهد. به عنوان مثال، اگر فروشگاه در حیطه پوشاک فعالیت دارد، فروشنده باید اطلاعات کاملی از محصولات مانند عکس، رنگ‌بندی محصولات، سایز و... را در اختیار کاربران یا خریداران قرار دهد.

شروع قدرتمند یونید شاپ

یونید وقتی شروع به کار کرد، صرفاً اپلیکیشنی برای برآورده کردن نیاز افراد در مقیاسی کوچک بود اما تیم یونید اهداف بزرگی در سر داشت؛ اهدافی مانند توسعه پلتفرمی هوشمند برای برطرف کردن نیازهای خرید جامعه در سطح کشور و در تمامی شهرها.

یونید در ابتدای فعالیت خود توانست نظر بیش از ۱۰۰۰ کسب و کار را به خود جلب کند و این تعداد ظرف مدت ۲ سال به بیش از ۲۰۰۰۰ کسب و کار در اکثر شهرهای ایران رسید. برای رسیدن به این هدف، سامانه یونید آپدیت‌ها و ارتقاءهای بسیاری انجام داد تا بتواند ارزش‌های جدیدی برای مخاطبان این حوزه و بازار خلق کند.

رفته‌رفته قابلیت خرید و قابلیت‌های بیشتری به یونید اضافه شد که میزان امنیت خرید را افزایش داد و کاربران، دیگر نگران پرداخت هزینه‌های خرید خود نیستند. قابلیت خرید امن در یونید شاپ این امکان را برای همه فراهم کرده که خریدهای اینترنتی خود را راحت و مستقیم و با خیالی آسوده از این اپلیکیشن انجام دهند.

قابلیت خرید در یونید جدیداً به این پلتفرم اضافه شده است. خرید امن از اول خردادماه ۱۴۰۰ اجرایی شده و در این مدت‌زمان کوتاه، بیشتر از ۱۰۰ کسب و کار از آن استفاده کرده‌اند و بیش از ۱۵۰۰ تصویر کالای مختلف به سایت اضافه شده است. این اعداد و ارقام، آن هم ظرف مدت چند روز، نشان از استقبال بی‌نظیر فروشندگان و خریداران اپلیکیشن یونید دارد. به همین دلیل، یونید در نظر دارد تا در ۶ ماه آینده، تعداد مشاغل احراز هویت شده را به ۱۰۰۰ و تعداد تصاویر بارگذاری کالاها را به ۱۵۰۰۰ تصویر ارتقا دهد.

آشنایی با برخی ویژگی‌های منحصر به فرد یونید

قابلیت چی نیاز داری. ارسال آنی درخواست کالاهای مورد نظر شما به فروشنده‌ها بدون نیاز به جستجو در وب قابلیت فروش C2C یا فروش کالاهای دست دوم با اکانت شخصی قابلیت گفتگو در یونید. برخورداری از تمامی امکانات پیام‌رسان‌ها، جهت ارتباط مشتری و فروشنده قابلیت خرید از نزدیک‌ترین فروشگاه به خود قابلیت ارسال رایگان آگهی به تعداد نامحدود قابلیت ارسال عکس از اینستاگرام به اکانت یونید

راه‌های ارتباطی با یونید

سایت و اپلیکیشن یونید تلفن: ۰۲۱۴۵۵۳۶

منبع: الف

کلیدواژه: خرید اینترنتی قابلیت خرید برای خریدار احراز هویت خرید امن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد