Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی صبح امروز در جمع خبرنگارانگفت: ویژه برنامه جشن‌های مردمی دهه کرامت؛ از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در دنیایی که غفلت از یاد خدا موج می زند،این امامزادگان، بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ثروتی معنوی هستند که مردم با حضور در آنها به آرامش میرسند، روز پنجم ذیقعده که در تقویم رسمی کشور به روز «تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه» نامگذاری شده است، فرصت مغتنمی برای اعتلای فرهنگ زیارت و تکریم سلاله‌های پاک خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ویژه برنامه‌های جشن های مردمی دهه کرامت؛ از  اول لغایت یازدهم ذی‌القعده مصادف با ۲۲خردادماه لغایت اول تیرماه سال ۱۴۰۰ » در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکریم و بزرگداشت امامزادگان واجب‌التعظیم  و ارتقا جایگاه آنان - تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و جذب حداکثری گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه - ترویج فرهنگ زیارت و پاسخگویی به شبهات مطرح شده پیرامون زیارت بقاع متبرکه در فضای مجازی - زمینه سازی و ایجاد بستر مناسب برای مشارکت مردمی در مدیریت،عمران و برنامه های بقاع متبرکه از جمله اهداف ویژه برنامه‌های دهه کرامت است.

این مسئول بیان کرد: «خدمت کریمانه،گره‌گشایی به رسم اهل بیت علیهم السلام» شعار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه کرامت امسال است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های دهه کرامت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کرامت کهگیلویه و بویراحمد بقاع متبرکه امام رضا استان کهگیلویه و بویراحمد اوقاف و امور خیریه ویژه برنامه بقاع متبرکه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • بلاتکلیفی ۸ ماهه یک مصوبه مهم زیست‌محیطی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام ویژه برنامه‌های دهه کرامت در سومین حرم اهل‌ بیت(ع)
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد