Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی فوت زندانی ساسان نیک نفس روابط عمومی زندان‌های استان تهران با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، زندانی ساسان نیک نفس فرزند محمد با محکومیت ۵ سال حبس از سوی دادسرای عمومی تهران وارد زندان شده و در اندرزگاه ۶ زندان اسکان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامبرده در بدو ورود و در فرآیند تکمیل پرسشنامه‌های شخصیت اعلام داشته سابقه یک نوبت اقدام به خودکشی از طریق مصرف قرص داشته است.

بر اساس اعلام بهداری ندامتگاه زندانی فوق الذکر روزانه داروهای مراقبت تحت نظری از سوی بهداری زندان دریافت و انسولین قلمی که توسط خانواده تهیه می‌گردید در داخل اندرزگاه تزریق می کرده است.

این زندانی در طول مدت زمان حضور در زندان تاکنون حدوداً ۳۵ مرتبه توسط پزشکان متخصص اعم از اعصاب و روان، دندانپزشکی، متخصص داخلی، روانپزشک، روانشناس و پزشک عمومی ویزیت گردیده و در چهار نوبت با هماهنگی دادیار ناظر زندان به مراکز درمانی و آزمایشگاهی خارج از ندامتگاه اعزام شده بود.

نامبرده در مورخ ۰۰/۰۳/۱۵ ۱۴ ساعت ۷:۴۰ به علت خروج ترشحات خونی از دهان و بینی به بهداری واحد ۲ اعزام و تشخیص پزشک وقت به علت کاهش سطح هوشیاری در ساعت ۰۸:۰۰ به بهداری مرکز اعزام می‌گردد و اقدامات درمانی توسط پزشک متخصص طب اورژانس انجام می‌گیرد و بنا به اظهارات پزشک معالج نامبرده پس از سیر انجام اقدامات درمانی حال عمومی وی مساعد و اقدام به مصرف آب و دو قاشق غذا به دلیل عدم افت قند می‌نماید و شرایط جسمانی رو به بهبودی بوده است که طی مکالمه‌ای که با پزشک داشته است اعلام می‌دارد از احدی زندانیان چند عدد قرص گرفته و مصرف نموده و پس از مصرف شرایط وی نرمال نبوده است که نامبرده مجدداً تشنج کرده و بنا به تشخیص پزشک سریعاً در ساعت ۱۷:۲۰ به صورت اورژانسی به بیمارستان فیروزآبادی منتقل می‌شود و در نهایت این زندانی در بیمارستان فوت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ساسان نیک نفس اداره کل زندانهای استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان

علی محبوب پور با حضور در زندان زرند، با تمامی زندانیان حوزه‌ی قضایی کوهبنان دیدار نمود و زندانیان، ضمن بیان مشکلاتشان، بصورت چهره به چهره با رییس حوزه قضایی کوهبنان، دیدار نمودند واز دستورات قانونی برای برخورداری از ارفاقات و مشاوره حقوقی مورد تقاضا برخوردار شدند.

علی محبوب پور، در این بازدید و رسیدگی قضایی که ۳ ساعت به طول انجامید، بازدید‌های هدفمند از زندان، و رسیدگی قضایی به امور زندانیان را از جمله برنامه‌های مهم ابلاغی رئیس کل دادگستری استان کرمان، در امور زندان و زندانیان برشمرد و مطرح نمود: حداقل در طی هر ماه یک مرتبه از زندان، بازدید داریم و ضمن بررسی عملکرد شعب حوزه قضایی، پیرامون پرونده‌های زندانی با زندانیان دیدار و پاسخگوی درخواست‌ها و سوالات آنان هستیم و به تقاضا‌های آنان رسیدگی خواهیم کرد.

رئیس دادگستری کوهبنان افزود: زندانی و بازداشت نمودن، به عنوان آخرین گزینه در طی رسیدگی به جرایم نمی‌باشد و بر ما قضات لازم است برای جرایم غیر مهم و خصوصا غیر عمد، زندان را در صورت ضرورت بعنوان آخرین گزینه مد نظر قرار دهیم.

رییس دادگستری کوهبنان گفت: پس از این که حکم زندان را صادر شد این پایان کار قضایی نیست بلکه موضوع مهم نظارت بر وضعیت زندانی در زندان می‌باشد، و بهتر است که پرونده‌های زندانی دار، روی میز ما قضات باشد و امور زندانی را مرتبا رصد شود چنانچه ندامت و پشیمانی از جرم انجام شده و انگیزه بازگشت به جامعه، را در فرد زندانی، مشاهده نمودیم، با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به بازگشت این افراد به جامعه اقدام نماییم.

محبوب پور افزود: زندانیان جرایم خاص و خشن، سارقین سابقه دار و حرفه‌ای، نافیان امنیت و آسایش مردم و جرایمی از این قبیل، از امتیازات و ارفاقات قانونی برخوردار نمی‌شوند و این اقدام فقط وفقط برای حفظ آرامش و آسایش مردم می‌باشد.

 وی خاطر نشان کرد: برای زندانیان فاقد سابقه، جرایم غیر مهم و غیر عمد، هیچگونه اصراری بر نگهداشتن فرد در زندان نداریم.

رییس دادگستری کوهبنان، پدر پایان گفت: از تمامی خیران، گروه‌های جهادی ونهاد‌های خیریه و خدمات رسان، درخواست می‌نمایم، تا نسبت به کمک‌های موثر به خانواده‌های مستحق زندانیان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر | آفت چوب خوار درختان را پوک کرده بود
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان