Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از تعیین 20 نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر؛ در سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از آشفتگی بصری شهر، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم بخشی به تبلیغات نامزدهای انتخاباتی این نقاط تعیین شده است و نامزدها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: بی شک یکی از رویدادهای مهم سالجاری برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهموری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

 آسوز شعبانی بیان کرد: تبلیغات نامزدها هم یکی از موارد مهم درانتخابات است که در راستای رعایت عدالت و همچنین فراهم نمودن مکان مناسب جهت معرفی نامزدها هرساله این سازمان با تعیین نقاطی در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات را برای نامزدها فراهم می نماید.

وی گفت: جلسات مختلفی جهت جلوگیری از آشفتگی بصری و نظم دهی و ساماندهی فضای انتخاباتی در روزهای منتهی به انتخابات در فرمانداری برگزار شد.

 شعبانی افزود: برابر تبصره 2 ماده 62 قانون انتخابات شوراهای اسلامی، شهرداری ها موظف هستند نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزدها در سطح شهر همزمان با آغاز تبلیغات نامزدها در نظر بگیرند.

وی از تعیین 20 نقطه از سطح شهر جهت تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دوره ششم شوراهای اسلامی شهر سنندج خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم بخشی به تبلیغات نامزدها انتخاباتی این نقاط تعیین شده است و نامزدهای محترم نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات خود اقدام نمایند.

وی اعلام کرد: پیاده راه فردوسی، پارک شانو و روبروی آن در بلوار پاسداران، خیابان طالقانی بطرف پارک نسیم، میدان ظفریه به طرف میدان شورا، میدان قانع بهاران، میدان قبا، اسلام آباد (تقتقان) و بلوار 28 دی جنب استادیوم ملک نیا از نقاط تعیین شده جهت تبلیغات کاندیداهای انتخابات در سطح شهر است.

وی اضافه کرد: از دیگر نقاط در نظر گرفته شده می توان به چهار راه فلسطین به سمت میدان مادر (پل بعثت)، مسیر ورودی پارک IT، اطراف میدان نبوت، فرجه تا مولوی، دو نقطه در نایسر، ورودی حسن آباد، بلوار توحید بعد از تقاطع بیمارستان توحید، خیابان شهدا روبروی پارک شهدا، پارک کودک و سه راه ادب اشاره نمود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ابراز امیدواری نمود: نامزدهای این دوره از انتخابات با رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز در حفظ و زیبایی شهر خود اقدام و در این ایام همکاری لازم را با کارکنان این سازمان داشته باشند.  

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان تبلیغات نامزدهای تبلیغات نامزدها شوراهای اسلامی دوره انتخابات جهت تبلیغات سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه

چهار نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای تعیین دو نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم راه یافته‌اند و با هم رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند سال گذشته در هشت حوزه انتخابیه استان کرمانشاه برگزار شد و ۲۷۷ نامزد برای تصدی هشت کرسی مجلس با هم رقابت کردند که در پایان شش نفر به طور مستقیم در دور اول راهی مجلس شدند و چهار نفر نیز برای تعیین دو نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه به دور دوم راه یافتند.

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی _جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ در ۲۱ حوزه و با رقابت ۸۸ نامزد راه یافته به این مرحله برگزار و فهرست اسامی راه یافتگان از _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ از سوی فرمانداران منتشر می‌شود، نامزدهای راه یافته به این مرحله از ساعت ۸:۰۰ روز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ تا ساعت ۸:۰۰ روز _پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ فرصت دارند تا برنامه‌های خود را در قالب تبلیغات انتخاباتی ارائه کنند.

در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته در حوزه انتخابیه کرمانشاه، محمد رشیدی با ۶۱ هزار و ۵۸ رأی به عنوان نماینده مردم راهی بهارستان شد، اما عبدالرضا مصری با ۴۷ هزار و ۶۷۱ رأی، فضل الله رنجبر با ۳۴ هزار و ۱۳۸ رأی، جهانبخش امینی با ۳۱ هزار و ۷۸۲ رأی و ابراهیم رحیمی زنگنه با کسب ۲۹ هزار و ۹۸۶ رأی در این حوزه انتخابیه به دور دوم انتخابات راه یافتند که از بین آن‌ها دو نفر راهی مجلس خواهد شد.

عبدالرضا مصری

عبدالرضا مصری با ۴۷ هزار و ۶۷۱ رأی در جایگاه دوم قرار گرفت و به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا به دور دوم رفت. وی متولد کرمانشاه و زاده سال ۱۳۳۵ است و از دوم خرداد ۱۴۰٢ نایب‌رئیس اول دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است.

وی پیش‌تر و در سال دوم و سوم دوره یازدهم مجلس و سال آخر دوره دهم مجلس شورای اسلامی نیز نایب‌رئیس دوم بوده است و در ادوار هفتم و نهم مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان نماینده در مجلس حضور داشت.

فضل‌اله رنجبرزاده

فضل‌اله رنجبرزاده دیگر نامزد دور دوم انتخابات مجلس متولد سال ۱۳۴۶ در شهر هرسین است. وی دارای مدرک کارشناس ارشد است و با ۳۴ هزار ۱۳۸ رأی به مرحله دوم راه پیدا کرد.

وی ۹ سال فرماندار کرمانشاه بود، مدیرکل امور اجتماعی استانداری کرمانشاه از دیگر سوابق او است.

جهانبخش امینی‌زاده

جهانبخش امینی‌زاده متولد سال ۱۳۴۳ در کرمانشاه و پزشک است وی با ۳۱ هزار ۷۸۲ به مرحله دوم راه پیدا کرد. امینی‌زاده مدتی به‌عنوان معاون و عضو هیئت مدیره سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت فعالیت کرد. وی پیش‌تر نماینده حوزه انتخابیه کرمانشاه در دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.

ابراهیم رحیمی زنگنه‌زاده

ابراهیم رحیمی زنگنه‌زاده متولد سال ۱۳۵۱ کرمانشاه است که با کسب ۲۹ هزار ۹۸۶ رأی به مرحله دوم راه پیدا کرد. وی دکتری ادبیات فارسی دارد و عضو هیئت علمی دانشگاه رازی کرمانشاه است.

رحیمی زنگنه‌زاده فرماندار کرمانشاه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 749745

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول