Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جبهه اصلاحات ایران گفت: سوالات مناظره انتخاباتی اهداف پوپولیستی به دنبال داشت و در این راستا نیز کاندیداها با اعطای وعده‌های عجیب و غریب اقتصادی به دنبال رأی خریدن بودند.

جواد امام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد سطح مناظرات انتخاباتی اظهار کرد: مناظره انتخاباتی توهین رسمی به مردم ایران و کاندیداها بود؛ زیرا طبق طراحی صدا و سیما کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری تنها ۳ دقیقه فرصت داشتند، راهکارهای خود را برای عبور از چالش‌های جدی اقتصادی کشور بیان کنند که این موضوع غیر ممکن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اینگونه مناظرات انتخاباتی در شأن مردم ایران نیست؛ زیرا به نظر می‌رسد مناظرات بی کیفت تنها دستاورد عدم تأیید صلاحیت کاندیداهای شاخص بود.

عضو جبهه اصلاحات ایران در ادامه تاکید کرد: به عقیده من صدا و سیما باید تنها مجری مناظرات انتخاباتی باشد و طرح سوال را به کارشناسان تخصصی بسپارد؛ زیرا در مناظره اخیر علیرغم اینکه مهمترین چالش‌های امروز کشور ناشی از تحریم‌ها، بیماری کرونا، عدم سرمایه گذار خارجی است، در روند مناظره و سوالات هیچ توجهی به این موضوعات نشده بود.

امام خاطرنشان کرد: سوالات مناظره انتخاباتی اهداف پوپولیستی به دنبال داشت و در این راستا نیز کاندیداها با اعطای وعده‌های عجیب و غریب اقتصادی به دنبال رأی خریدن بودند. وعده یارانه ۴۵۰ هزارتومانی و وام ۵۰۰ میلیونی، چالش‌های متعددی را برای کشور به وجود می‌آورد؛ زیرا این وعده‌های انتخاباتی افزایش تورم را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 499134

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جواد امام جبهه اصلاحات ایران انتخابات انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری زمان بندی انتخابات ۱۴۰۰ اقتصاد و انتخابات ۱۴۰۰ مناظره مناظره انتخاباتی مجری مناظره های ریاست جمهوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مناظره انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد موسوی، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت_ از شناسایی و دستگیری عامل فروش دستگاه‌های پیشرفته تقلب در دهدشت خبر داد.

وی با بیان اینکه هر ساله با نزدیک شدن به فرآیند برگزاری آزمون‌های سراسری فعالیت مجرمان حوزه فضای مجازی در زمینه فروش سوالات کنکور و روش‌های متقلبانه افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در راستای رفع دغدغه مردم در برخورد قاطع با این‌گونه جرایم در فضای مجازی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: با توجه به حساسیت موضوع سریعاً پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و پس از اخذ دستورات مقتضی محل اختفای متهم را شناسایی و با تشکیل تیم ویژه از مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی‌های لازم و اخذ دستورات مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به همراه تجهیزات الکترونیکی ضبط شده از وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی تصریح کرد: متهم مذکور در ابتدا با کتمان موضوع سعی در گمراه کردن پلیس و اخلال در روند رسیدگی به پرونده و کشف حقیقت را داشت که پس از ارائه مستندات و ادله دیجیتال شواهد و قرائن لب به اعتراف گشود و با اعتراف به ارتکاب بزه انتصابی اعتراف، گفت: با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات کنکور قبل از برگزاری آزمون اقدام به درج آگهی فروش هندزفری نامرئی در سایت دیوار نموده‌ام و با آن روش از مردم کلاهبرداری می‌نمودم.

موسوی در پایان با اشاره به اینکه مجرمان سایبری با جعل هویت و با ادعای واهی دسترسی به سوالات آزمون سراسری یا ارتباط و همکاری با طراحان سوال اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور می‌کنند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه فریب تبلیغات دروغین جذاب و اغوا کننده فروش سوالات کنکور در شبکه‌های اجتماعی را نخورند و صرفاً با تکیه بر دانش و معلومات خود در کنکور شرکت کنند.

کد خبر 748338

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه