Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا گفت:برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی فریبکاری و وعده‌های غیر عملی می‌دهند که باید پاسخگوی وعده‌های گذشته خود و دولتشان باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، محمدحسن قدیری‌ابیانه در آئین افتتاح ستادهای مردمی حامی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در انتخابات امسال نماینده جریانی که در سال 96 می‌خواست کاری کند که مردم دیگر نیاز به یارانه 45 هزار تومانی نداشته باشند، حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند زیرا ایام انتخابات فریبکاران فعال هستند، عنوان کرد: دولت فعلی مردم ایران را باور نداشت ولی امضای کری تضمین مذاکرات می‌دانست و به نوعی کدخدا را بالاتر از خدا می‌دانستند.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: اعضای دولت حسن روحانی برخی ثروت چند 10 میلیاردی داشتند و دلسوز مردم نبودند و در این 8 سال کاری کردند که سفره مردم روز به روز تنگ‌تر شده است.

این دیپلمات پیشین کشورمان با اشاره به اینکه طبق مفاد برجام برخی حقوق ایران تا ابد قابل استفاده نیست، بیان کرد: برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی به فریبکاری و وعده‌های غیر عملی می‌دهند که باید پاسخگوی وعده‌های گذشته خود و دولتشان باشند.

آیت‌الله رئیسی: ‌با سوءمدیریت ظرفیت‌های کشور را معطل گذاشتند / آمده‌ام تا بی‌اعتمادی به دولت و مسئولان را از جامعه بزدایمابراز تردید ظریف در عزم دولت بایدن برای کنار گذاشتن سیاست شکست خورده فشار حداکثریحمایت ‌فعالان اقتصادی استان بوشهر از آیت‌الله رئیسی/ به ‌دولت "سیدابراهیم" امیدواریم

قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه مردم ایران را نمی‌شود فریب داد زیرا وعده‌ها را تجربه‌ کرده‌اند، ادامه داد: آیت‌الله رئیسی اهل ایمان، باتقوا و ضد فساد است و امیدوارم در قوه مجریه همچون قوه قضائیه با مفاسد برخورد کند.

وی با با بیان اینکه در 8 سال گذشته اموال مملکت را به فنا داده و اموال شرکت هفت تپه را مصادره کردند اما آیت‌الله رئیسی این ملک و زمین را بازگرداند، ادامه داد: در صورتی ریشه‌های فساد و امضاهای طلایی خشکانده شود پرونده‌های قضایی کمتری به وجود می‌آید.

وی با روشنگری در زمینه دروغ‌های بسته شده به آیت‌الله رئیسی در سال 96 و اولین مناظره امسال، تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی فردی سالم، صادق و راستگوست و جز راست به ملت نخواهد گفت  و بدون شک مردم را در جریان امور قرار می‌دهد.

قدیری‌ابیانه خواستار شفاف‌سازی عبدالناصر همتی نسبت به پرداخت دلار برای واردات موز  به پدر خانم خود شد و افزود: 18 میلیارد دلار به عده‌ای رانت خوار دادند این مبالغ چرا برگشت داده نشده است.

انتهای پیام/541/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات انتخابات آیت الله رئیسی قدیری ابیانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی

به تازگی گمرک ایران لیست دریافت کنندگان ارز و واردکنندگان عمده کشور را منتشر کرده در حالی که قرار بود بانک مرکزی از فهرست مذکور رونمایی کند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده اصلی کشور طی سال 1402 را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران،وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

به گزارش تسنیم، در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود 42 درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام 53 درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود 112 درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع 123 درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی 52درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات 1402 واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون 236 درصد افزایش یافته است.

به گزارش تسنیم،چندی قبل بانک  مرکزی اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکتهای مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست میتواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز  به شرکتها و بنگاههای اقتصادی را شفاف کند. این درحالی است که هنوز خبری از فهرست بانک مرکزی نیست و گمرک وضعیت واردات سالهای 1402 و 1401  صد شرکت بزرگ را منتشر کرده که از این طریق میتوان یک براورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکتها در دست داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | سیگنال مهم بانک مرکزی به قیمت دلار؛ خبرهای خوش در راه است؟
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی
  • سقوط ین با اقدام بانک ژاپن