Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است گفت: همه باید در راستای پاسداری از راه شهدا  ونهضت امام راحل ، حضوری گسترده پای صندوق های رأی داشته باشیم. 

حجت الاسلام و المسلمین سعيد روحانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات، ضامن امنیت و اقتدار کشور است، تاكيد کرد: فراتر از هر نگاه سیاسی و یا جناحی، همه کسانی که به  این مرز و بوم عشق می ورزند  باید در عرصه انتخابات حضور داشته باشند چرا که این حضور تقویت کننده امنیت و عزت و عظمت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد : با نگاهی به رهنمودها و بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی درمی یابیم که حضور در پای صندوق های رأی، نه فقط یک حق بلکه یک تکلیف ملی و شرعی است .


وی تصریح کرد: حضور در انتخابات نشان دهنده اهمیت مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی است، همچنانکه حضرت امام (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند میزان رأی ملت است.


حجت الاسلام والمسلمین روحانی ادامه داد:  حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، نشانه ی پشتوانه مردمی این نظام است، ضمن اینکه به طور خاص در عرصه بین الملل از عوامل تقویت اقتدار نظام و انقلاب به شمار می رود.


وی تصریح کرد : به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، هر کسی که به کشور و سرنوشت مملکت علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند و به این وسیله مانع طمع بیگانگان به این آب و خاک شود.


وی یادآور شد:  آن چه مهم است حفظ امنیت و وحدت در کشور است و این که بکوشیم اگر جایی ضعف ها و نقص هایی وجود داشته نسبت به رفع آن ها اقدام کنیم.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم تاکید کرد: در هرحال حضور در پای صندوق های رأی، یک وظیفه ملی و مذهبی است و همه باید در راستای پاسداری از نهضت امام (ره) و راه شهدا، نسبت به این قضیه اهتمام لازم را داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید توجه داشته باشیم که حفظ و تقویت منافع ملی می طلبد که ما حضور پرشوری در انتخابات داشته باشیم و این را هم بدانیم که با قهر از صندوق های رأی مشکلی حل نمی شود بلکه در سایه وحدت و همدلی و بصیرت، خواهیم توانست بر مشکلات فائق آییم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: علاوه بر بحث حضور حداکثری مردم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اولویت و راهبرد اصلی نظام است، بحث انتخاب اصلح بسیار مهم است، چرا که قرار است سکان اداره قوه مجریه برای چهار سال در اختیار منتخب ملت قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تاکید کرد:  با مروری بر بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در طول سال های گذشته می توانیم به مهم ترین و کلیدی ترین شاخصه ها و معیارهای کاندیدای اصلح دست یابیم که از آن جمله می توان به مواردی چون روحیه انقلابی، رویکرد جهادی در خدمت به مردم و به خصوص محرومان، کارآمدی در امر مدیریت، تفکر معقول و شجاعت در عمل، قانون گرایی ، تدبیر و بصیرت و غیره اشاره کرد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم یادآور شد: کسی که می خواهد رئیس جمهور این مرز و بوم  باشد باید فردی جهادی، خستگی ناپذیر و تلاشگر در حل مشکلات مردم ، همچنین واجد روحیه مردمی و ساده زیستی باشد.

 

حجت الاسلام والمسلمین روحانی تاکید کرد: با بهره گیری از بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در شناخت کاندیدای اصلح می توان معیارهای دیگری چون عدالت طلبی، مقابله با فقر و فساد و تبعیض، باورمندی عمیق به استفاده از ظرفیت های داخلی از جمله نیروی انسانی جوان و متعهد و متخصص، همچنین پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و استکبارستیزی را در نظر گرفت.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: حضور حداکثری درانتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات صندوق های رأی حجت الاسلام داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • نمره قبولی اکسپو ۲۰۲۴؛ نمایشی از قدرت، اقتدار و امنیت ایران
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است