Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما گفت: برنامه‌های استانی نامزد‌های سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 16:30، 19 خرداد در 33 شبکه استانی و محلی آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، عباس فاطمی درباره ویژه برنامه‌های سیمای استان‌های رسانه ملی برای انتخابات 1400 گفت: شرایط کشور در این روز‌های کرونایی و ممنوعیت تجمعات میدانی ایجاب می‌کرد ما در شبکه‌های استانی برنامه‌هایی جایگزین جلسه‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در استان‌ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا گفتگو با مردم و مخاطبان و قرار دادن فضای بیشتر برای نامزد‌ها در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: از پاییز 99 برنامه‌های انتخاباتی با یک شیب مناسبی شروع شد و تا هفته آخر اسفند در خلال برنامه‌هایی که در ساختار‌های مختلف و برای مخاطبان مختلف داشتیم به موضوع انتخابات پرداختیم. از هفته آخر اسفند وارد ویژه برنامه‌های انتخاباتی شدیم و اطلاع رسانی خوبی در این باره صورت گرفته است.
اقای فاطمی ادامه داد: افزون بر این در شبکه‌های استانی فرصت گفتگو با جریان‌های مختلف را فراهم کردیم تا درباره راهبرد‌ها سیاست‌ها و آینده کشوربحث و بررسی داشته باشند. 7 نامزد مورد تأیید شورای نگهبان از 9 خرداد مشغول ضبط برنامه هایشان هستند برنامه‌های برخی تا 80 درصد ضبط شده است بعضی بین 50 تا 60 درصد ضبط شده است و دو نامزد قدری عقب هستند و امیدوارم خودشان را برسانند تا جدول پخش دچار تغییر نشود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، رییس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما گفت: در حضور نمایندگان نامزد‌ها جدول پخش شبکه‌های استانی را به قرعه کشی گذاشتیم قرار بود از 17 خرداد پخش برنامه‌ها را شروع کنیم، اما به دلیل تغییر زمان روی آنتن رفتن مناظره قرار شد پخش برنامه‌ها از 19 خرداد آغاز شود. سیمای استان‌های رسانه ملی هر روز ساعت 16:30 میزبان پخش برنامه نامزد‌ها از 33 شبکه استانی و محلی می‌شود. همزمان رادیو هم میزبان این برنامه‌ها خواهد شد. همان روز در ساعت پایانی شب شبکه‌های استانی در یک ساعت مشخص از طریق زیر نویس و تبلیغ تلویزیونی اطلاع رسانی می‌کنند و بین ساعت 22 تا 24 بازپخش این برنامه را برای همه نامزد‌ها در یک ساعت مشخص پخش می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نامزد انتخابات شبکه های استانی سیمای استان پخش برنامه برنامه ها نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

کد خبر 6094825

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا