Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قدردانی از همکاری مشترکان صنعتی در کاهش مصرف برق پایتخت، حفظ شرایط فعلی و تامین برق پایدار و عدم اعمال خاموشی را در گرو همکاری همه جانبه تمامی مشترکان تهرانی به ویژه صاحبان صنایع عنوان کرد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، حسین صبوری با بیان اینکه ظرف هفته گذشته شبکه برق تهران در شرایط قابل کنترل قرار داشت، این پایداری را در شبکه برق تهران ناشی از همکاری قابل تقدیر هموطنان دانست و گفت: در هفته گذشته شاهد بودیم که مشترکان تهرانی همکاری مناسبی با صنعت برق داشتند و به همین دلیل با رعایت تقریبی سقف مصرف تعیین شده، شبکه توزیع برق تهران در وضعیت نسبتا قابل قبولی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش صنایع را در جلوگیری از خاموشی برنامه‌ریزی شده برای مشترکان خانگی در طول هفته گذشته، غیرقابل انکار دانست و افزود: قدردان صاحبان صنایع که با استفاده از راهکارهایی همچون به کارگیری مولدهای برق و جابجایی ساعات کار و تعطیلات، در تامین برق هموطنان همراه ما بوده‌اند، هستیم و امیدواریم با تداوم این همکاری بتوانیم شرایط شبکه را در وضعیت فعلی حفظ کنیم.

صبوری همچنین از تمامی مشترکان تهرانی درخواست کرد: با توجه به تداوم گرمای هوا و شکننده بودن شرایط شبکه به دلیل افزایش کم‌سابقه مصرف برق در سال‌جاری، مشترکان نهایت همکاری را در مدیریت و کاهش هرچه بیشتر مصرف برق به عمل آورند تا مانع از اعمال خاموشی و قطع برق در پایتخت شوند.

وی در پایان یادآور شد: برنامه جدید خاموشی احتمالی از تاریخ 17 لغایت 20 خردادماه به منظور آگاهی هموطنان در پرتال خبری این شرکت به نشانی www.tbtb.ir قرارداده شده است. گرچه امیدواریم با همکاری مردم، نیازی به قطع برق وجود نداشته باشد اما در صورت افزایش مصرف به منظور جلوگیری از بروز خاموشی گسترده، بر اساس برنامه مزبور، اقدام به اعمال خاموشی خواهد شد.

برچسب هاایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) حسین صبوری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران حسین صبوری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو برق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۵۹۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت

به گزارش ایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار سطح زرد پایداری هوا در استان تهران اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، انباشت آلاینده‌ها از امشب جمعه تا روز یکشنبه ۱۹ آذر ماه تداوم خواهد داشت.

یزدی مهر با بیان اینکه پایداری هوا، عدم وزش باد قابل ملاحظه، انباشت آلاینده‌های هوا به ویژه ذرات آلودگی را در پی خواهد داشت، گفت: به همه شهروندان و ساکنین مناطق تهران، اسلامشهر، پاکدشت، پیشوا، قدس، ری، شهریار، رباط کریم، قرچک، ملارد، ورامین و جنوب شهرستان پردیس و افراد سالمند و کودکان و بانوان باردار و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای، ناراحتی‌های قلبی و ریوی و تنفسی هستند اکیداً توصیه می‌شود در مواقع بروز آلودگی هوا از ترددهای غیر ضروری در فضای باز خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران افزود: شهروندان توجه داشته باشند که ورزش کردن در فضای باز در مواقع هشدارهای آلودگی هوا مطلقاً انجام نشود چرا که در طول فعالیت هوازی هوای بیشتری داخل ریه فرستاده شده و در نتیجه تنفس عمیق‌تر شده و ذرات آلودگی هوا مستقیم وارد سیستم تنفسی می‌شود لذا از همه افراد و ورزشکاران می‌خواهیم که در مواقع آلودگی هوا خود را تحت تأثیر آلاینده‌ها قرار ندهند و در اماکن سرپوشیده‌ای که دارای تهویه مناسب است فعالیت کنند.

وی در ادامه بر ضرورت مصرف مایعات به ویژه شیر و آبمیوه‌های طبیعی در مواقع آلودگی هوا تاکید کرد و گفت: مصرف مایعات در هوای آلوده اثرات آلاینده‌ها بر ریه را کاهش می‌دهد.

یزدی مهر بر لزوم استفاده بیشتر مردم از وسایل حمل و نقل عمومی نیز تاکید و اظهار کرد: مردم حتی المقدور سعی کنند از تردد با خودروهای تک سرنشین اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین