Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین باریکانی، رئیس کمیته امداد امام (ره) فردیس با اشاره به توجه و استقبال مردم نیکوکار به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از یک هزار نفر از نیکوکاران فردیس در طرح اکرام و محسنین ثبت نام کردند.

رئیس کمیته امداد امام (ره) فردیس بابیان این که در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون معادل یک میلیارد تومان از سمت حامیان به حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) فردیس در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باریکانی گفت: در حال حاضر حدود ۲۰۰ فرزند طرح اکرام ایتام و ۳۷۶ فرزند طرح محسنین مورد حمایت کمیته امداد فردیس می‌باشند که توسط بیش از ۶ هزارحامی حمایت می‌شوند.

 او افزود: با واریز بیش از ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان فردیس رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

رئیس کمیته امداد فردیس استفاده از بستر‌های الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و افزود: مشارکت حضوری و مراجعه به دفاتر کمیته امداد در قالب این طرح فعلاً انجام نمی‌شود و نیکوکاران می‌توانند در این پویش با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت نقدی مستقیم به‌حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir اقدام کنند.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ایتام و محسنین طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری مهر صبح امروز بود که وزیر آموزش پرورش رضا مراد صحرایی اعلام کرد که در تلاش برای واریز هدیه به حساب معلمان به مناسبت روز معلم است.

پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن داشت که رقم این هدیه ۲ میلیون تومان خواهد بود.

از دقایقی پیش فرآیند واریز این هدیه آغاز شده و تعدادی از معلمان اعلام کرده اند که هدیه وزیر آموزش و پرورش به حساب آنها واریز شده است.

کد خبر 6093553 سيد اسد رجبی

دیگر خبرها

  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • هدیه ۲ میلیونی وزیر آموزش و پرورش به حساب معلمان واریز شد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین