Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@01:01:36 GMT

بیمارستان تخصصی اسب در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۰۵۳۸

بیمارستان تخصصی اسب در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود

اولین بیمارستان تخصصی اسب کشور در چهارمحال و بختیاری ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی سوارکاری، رئیس فدراسیون سوارکاری در سفر به شهرکرد با مسئولین، متولیان ورزش و برخی فعالین این استان در حوزه پرورش اسب و سوارکاری دیدار و راهکارهای توسعه صنعت اسب  در چهارمحال و بختیاری را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود خلیلی در این نشست که به دعوت نماینده شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به قابلیت های این استان از نظر جغرافیایی اظهار داشت: در کنار عجین شدن اسب با فرهنگ و پیشینه مردم این استان، وجود 2 دانشکده دامپزشکی در شهرکرد می تواند این استان را به سمت ساخت اولین بیمارستان تخصصی اسب کشور پیش ببرد.

خلیلی همچنین از آمادگی فدراسیون سوارکاری برای معرفی دامپزشکان این استان به فدراسیون جهانی برای کسب کرسی های بین المللی خبر داد و خواستار گسترش فعالیت بانوان در زمینه سوارکاری، احداث باشگاه های جدید، احیای پیست اسب دوانی و تشکیل کارگروه تخصصی اسب در این استان شد.

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به لزوم بهره برداری از ظرفیت های این استان در توسعه صنعت پرورش اسب گفت: امروز در سطح جهان به این ورزش به عنوان صنعتی پر درآمد و اشتغالزا نگاه می شود. متاسفانه در سیاستگزاری ورزش کشور به قابلیت های خدادادی چهارمحال و بختیاری در این زمینه توجه نشده که انتظار داریم فدراسیون سوارکاری از این ظرفیت مغفول استفاده کند.

راستینه از رایزنی با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در ورزش خبر داد و افزود: احداث کمپ تمرین در ارتفاع تیم های ملی فوتبال یکی از گام های اساسی برای معرفی "اردوبام ورزش کشور" است.

حمید کریمی، مدیر کل ورزش و جوانان نیز در این نشست با اشاره به آمار اشتغال در استان بیان کرد: این ورزش با قابلیت های ویژه خود می تواند در اشتغال جوانان موثر باشد که باید زمینه توسعه زیر ساخت ها و آموزش مربیان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری تخصصی اسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در ۴ ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و خیابان شهید استکی آبگرفتگی ایجاد شده رفع شد.

بیشتر بخوانید

رفع آبگرفتگی محور‌های چهارمحال و بختیاری

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد اضافه کرد: بیشتر آبگرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود نمودن مسیر آب توسط زباله‌ بوده که برخی شهروندان به دلیل عدم رعایت این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیرو‌های خدمات شهری در حالت آماده باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آبگرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری