Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه Journal of Applied and Computational Mechanics دانشگاه شهید چمران اهواز در رتبه‌بندی سایمگو، در محور «مکانیک محاسباتی» موفق به کسب رتبه Q ۱ شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، نشریه مکانیک کاربردی و محاسباتی «Journal of Applied and Computational Mechanics» به سردبیری شاپور مرادی در محور «مکانیک محاسباتی» در گروه مهندسی مکانیک دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نشریه Journal of Applied and Computational Mechanics در سال ۲۰۲۰ در آخرین رتبه‌بندی سایمگو (Scimag) که در نمایه‌ی استنادی اسکوپوس منتشر می‌شود، در محور «مکانیک محاسباتی» موفق به کسب رتبه Q ۱ شده است.

گفتنی است مجلات اسکوپوس دارای ضریب و شاخص‌هایی هستند که به رتبه‌بندی دقیق‌تر مجلات موجود در پایگاه کمک می‌کند که این شاخص با عنوان کیو (Q)  شناخته می‌شود. مجلات اسکوپوس در چارک‌های Q ۱ تا Q ۴ تقسیم‌بندی می‌شوند و اگر مجله‌ای در چارک Q ۱ قرار گیرد، در شمار نشریات برتر آن موضوع خواهد بود.

لازم به ذکر است، اولین شماره نشریه Journal of Applied and Computational Mechanics در سال  ۲۰۱۵ در دانشگاه شهید چمران اهواز منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز رتبه بندی سایمگو نشریه Journal of Applied and Computational Mechanics دانشگاه شهید چمران اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود

دریافت 23 MB کد خبر 6092578

دیگر خبرها

  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • صعود دانشگاه جهرم به رتبه ۲۳ فهرست نیچر ایندکس در بین دانشگاه‌های کشور
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد