Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@09:41:49 GMT

بلینکن به پوتین هشدار داد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۱۳۷۵

بلینکن به پوتین هشدار داد

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با آکسیوس گفت: بایدن مستقیما و آشکارا به پوتین خواهد گفت که اگر این اقدامات خصمانه و بی مهابا علیه ما ادامه یابد، او باید در انتظار چه چیزی از سمت ایالات متحده باشد.  

بلینکن گفت که آمریکا یک روابط با ثبات‌تر با روسیه را ترجیح می‌دهد. او افزود: نمیتوانم به شما بگویم که آیا درباره نتایج خوش بین هستم یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر نکنم بعد از یک جلسه متوجه این قضیه شویم اما همگی ما تعدادی علامت داریم... ما برای هر دو سناریو آماده ایم.

آنتونی بلینکن گفت که اولویت اولش ارتباط دوباره با متحدان است و او احساس نیاز به مشارکت آمریکا را در آنها حس کرده است.

او گفت: شرکای ما همان چیزی را می‌بینند که ما می‌بینیم. اگر شما به مشکلات بزرگی که ما برای حل آنها تلاش می‌کنیم، نگاهی بیندازید، مثل پاندمی، مثل تغییر اقلیمی، مثل فناوریهای نوظهور... هیچ کشوری به تنهایی نمیتواند آن را انجام دهد. وقتی آمریکا رهبری نکند، چین و دیگران این خلاء را پر میکنند و شاید این به طریقی باشد که منافع و ارزشهای ما را پیش نبرد. قطعا دیده‌ایم که چین برای پر کردن خلاءها در جاهایی که شاهد عقب رفتن ما بوده، تلاش کرده است.

در ادامه مجری آکسیوس درباره درگیری رژیم صهیونیستی و حماس سوال پرسید؛ اینکه اگر اسرائیل مدرکی دال بر حضور حماس در ساختمانی در غزه که آسوشیتدپرس و الجزیره در آن حضور داشتند و اسرائیل آن را بمباران کرد، ارائه ندهد، چه میشود.

بلینکن گفت: رئیس جمهور بایدن واضح گفته است. اینکه اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند. با این حال، این را هم گفته است که اسرائیل، به عنوان یک دموکراسی، مسوولیت دارد تا اطمینان حاصل کند که از تلفات غیرنظامی جلوگیری میشود.

310 310

کد خبر 1523155

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آنتونی بلینکن ولادیمیر پوتین ایالات متحده آمریکا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، بامداد امروز (یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، در دور دوم مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، تیم‌های دنور ناگتس و مینه‌سوتا تیمبرولوز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ۱۰۶ - ۹۹ مینه‌سوتا همراه شد.

در جریان این دیدار آنتونی ادواردز، فوق ستاره تیم مینه‌سوتا، عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و با ثبت ۴۳ امتیاز،‌ هفت ریباند و سه پاس گل گذشته از فراهم‌کردن زمینه برد تیمش، رکوردی درخشان را هم به نام خود کرد.

ادواردز با این ۴۳ امتیاز به نخستین بازیکن در تاریخ NBA تبدیل شد که در مرحله پلی‌آف این لیگ، در نیمه دوم هر بازی به طور میانگین ۲۰.۴ امتیاز را به دست آورده است، یعنی او در هر نیمه دوم، بیش از ۲۰ امتیاز را به ثبت رسانده که از این نظر تنها بازیکن در تاریخ NBA است.

دیگر خبرها

  • دیالوگ جنجالی وزیرخارجه آمریکا درباره اسرائیل
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • رکورد بی‌نظیر آنتونی ادواردز در تاریخ NBA
  • بلینکن: به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم