Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سالاری در سیصدمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به مصوبه جلسه کمیسیون حمل و نقل ترافیک شورای شهر در خصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی، گفت: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی تا کنون چندین جلسه در دفتر ریاست شورای شهر و کمیسیون حمل و نقل داشته‌اند که نهایتاً کمیسیون مربوطه طی جلسه‌ای با مسئولین شرکت واحد و معاونت منابع انسانی، مصوبه‌ای را مبنی بر در اولویت قرار گرفتن اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی داشتند اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد که اجرای طرح طبقه بندی مشاغل شرکت واحد اتوبوسرانی در اولویت قرار گیرد و نتیجه مطالعات مشاور طرح به منظور طی مراحل تصویب در شورای عالی کار، حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری، ارائه شود. همچنین به صورت کوتاه مدت تا تصویب طرح طبقه بندی، پیشنهاد افزایش علی الحساب ۲۰ درصدی حقوق کارگران و رانندگان تابع قانون کار در هیأت مدیره شرکت مطرح و اجرایی شود.

سالاری افزود: کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی، صرفاً به دنبال حقوق قانونی خود هستند و چیزی فراتر از حقوق قانونی نمی‌خواهند لذا درخواست می‌کنم هم ریاست شورا و هم شهرداری تهران این موضوع هرچه سریع‌تر این موضوع را پیگیری کنند تا مشکلات این قشر زحمتکش حل شود.

کد خبر 5229912 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سالاری شورای عالی کار شهرداری تهران انتخابات 1400 شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش سوزی پالایشگاه تهران وزارت آموزش و پرورش گردشگری سازمان محیط زیست سازمان زندان ها زندانی جلال ملکی آب و هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سالروز ارتحال امام خمینی شرکت واحد اتوبوسرانی کارگران و رانندگان طرح طبقه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت

مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با با خبرنگار مهر اظهارداشت: بیش از ۱۰ سال است که ناوگان اتوبوسرانی تهران نوسازی نشده و وقفه‌های زیادی در این زمینه داشته‌ایم به طوری که تولید کنندگان داخلی اتوبوس خط تولید خود را تعطیل و یا نیمه تعطیل کردند.

وی افزود: سال پیش ۴۵ درصد بودجه شهرداری و امسال ۵۰ درصد بودجه به این موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص یافته و بر اساس برنامه ۴ ساله تا پایان ۱۴۰۴ باید تعداد اتوبوس‌های فعال تهران به ۷۵۰۰ مورد برسد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ادامه داد: سال گذشته قرارداد تولید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس با تولید کنندگان داخلی منعقد شد که ۲۰۰۰ مورد آن دیزلی و بر اساس استاندارد و معیارهای روز دنیا است. ۵۰۰ مورد آن هم برقی بوده که تا پایان سال تحویل شرکت واحد داده می‌شود.

علیزاده اعلام کرد: ۲۵۰۰ اتوبوس هم از خارج از کشور تهیه می‌شود و در مجموع تعداد اتوبوس‌های جدید تهران به ۵۰۰۰ مورد خواهد رسید.

کد خبر 6089521 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • اختصاص شعب ویژه کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • اختصاص شعبه ویژه حل اختلاف کارگران و کارفرمایان در گلستان
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند