Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان به شکل جالبی از زوج خط حمله تیم ملی تعریف کرد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین در چارچوب انتخابی جام جهانی اظهار داشت: این یک پیروزی بزرگ و تاریخ‌ساز بود. ما تا به حال بحرین را در منامه نبرده بودیم و به خاطر همین این پیروزی بسیار مهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم ما هم در کار‌های دفاعی و هم در فاز هجومی فوق‌العاده بی نقص بازی کرد. بحرین هم حریفی نبود که بخواهد جلوی این تیم ایران را بگیرد. واقعاً بحرین آنقدر‌ها هم تیم بزرگ و خوبی نبود که برای ما این تیم را بزرگ کرده بودند. فکر می‌کنم در نهایت یک تیم درجه ۳ آسیایی بود. به هر حال بچه‌ها با جان و دل بازی کردند و توانستند قبل از بازی مهم با عراق یک بازی تدارکاتی خوب را انجام بدهند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در رابطه با عملکرد زوج سردار آزمون و مهدی طارمی در نوک خط حمله تیم ملی گفت: هم آزمون و هم طارمی فوق العاده هستند و جفتشان از من هم بهتر هستند. آزمون و طارمی بازیکنان بزرگی هستند که کاملاً روی روند تیم ملی تاثیر دارند و می‌بینید که در اروپا هم آقایی میکنند.

پیوس خاطرنشان کرد: مسئله مهم این است که ما باید بدانیم هنوز هیچ چیزی تمام نشده و با یک پیروزی نباید مغرور شویم. تیم ملی برای صعود به تیم به جام جهانی خیلی کار دارد و مهمترین آن بازی پیش رو با عراق است. پس همه باید دست به دست هم بدهیم تا اول مغرور نشو و دوم عراق را ببریم.

وی در پاسخ به اینکه آیا تیم ملی توان شکست دادن عراق صدرنشین را دارد یا خیر؟ تاکید کرد: چرا فکر می‌کنید نمی‌توانیم عراق را ببریم؟! اگر همین روند بازی بحرین را در بازی با عراق هم داشته باشیم به راحتی این تیم را میبریم. مگر تیم از لحاظ بازیکن چیزی کم دارد؟

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در خصوص بازیکنانی که دراگان اسکوچیچ در اختیار دارد گفت: من یادم نمی‌آید که تیم ملی در هیچ دوره‌ای به اندازه الان بازیکن لژیونر و خوب داشته باشد. این نشان می‌دهد که فوتبال ایران رو به جلو حرکت می‌کند. واقعاً حضور این حجم از بازیکنان لژیونر و اثرگذار در تیم ملی بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: ورمزیار: قدوس نقش اول پیروزی برابر بحرین بود/ کار سخت‌تری مقابل عراق خواهیم داشت

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی فوتبال جام جهانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال جام جهانی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی دیشب برابر بایرن در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد، ولی در اواخر بازی با بیرون رفتن ناچو و آمدن ادواردو کاماوینگا، به دفاع میانی رفت. در مجموع شوامنی از خوب‌های رئال در تساوی 2-2 بود.

او در مورد نتیجه پایانی گفت: «ما می‌خواستیم برنده شویم و حالا مهم بازی برگشت است که در خانه و مقابل هواداران خواهیم داشت. اول باید کادیز را در لالیگا ببریم و سپس به بایرن فکر خواهیم کرد. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و دو گل به ما زدند ولی رفته رفته بهتر شدیم و تا پایان جنگیدیم. خوشحالم مساوی گرفتیم و حالا در موقعیت خوبی برای بازی برگشت هستیم.»

شوامنی در مورد پست بازی خودش گفت: «مهم کمک به تیم است. من هافبکم ولی اگر مربی بخواهد، هر جای دیگری بازی می‌کنم.»

اهمیت پاس تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول: «می‌دانیم که تونی و وینی مهره‌های کلیدی ما هستند ولی ما مجموعه‌ای باورنکردنی داریم. مهم نیست کدام یازده بازیکن بازی را شروع می‌کنند. ما می‌دانیم و باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. این تفاوت رئال با سایر تیم‌هاست.»

دیگر خبرها

  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • پیوس: تعویض‌های اشتباه، پرسپولیس را خلع سلاح کرد
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست