Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-واکین فینیکس بازیگر برنده اسکار برای نقش «جوکر» می‌گوید در شب مراسم اسکار پر از احساس ترس بوده است.

واکین فینیکس در مصاحبه‌ای جدید به ساندی تایمز گفته است که در دوره ۲۰۲۰ مراسم اسکار وقتی که برای دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد به استیج مراسم رفته، احساس ترس داشته است. فینیکس برای بازی در فیلم سینمایی «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس این جایزه را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش از دریافت این جایزه از گلدن گلوب، جایزه انجمن بازیگران و بفتا را نیز گرفته بود، اما باز هم از حضور در اسکار و دریافت جایزه احساس ترس می‌کرد.

فینیکس در این باره گفته است: بگذارید صادق باشم، در آن شب نمی‌خواستم جایی بروم و کاری انجام بدهم. از این موقعیت و فرصتی که پیش آمده بود نیز احساس هیجان نمی‌کردم؛ اتفاقاً پر از احساس ترس بودم.

سخنرانی فینیکس در هنگام دریافت جایزه هم کمتر در ارتباط با فیلم «جوکر» بود و او بیشتر در مورد حقوق حیوانات صحبت کرد. به همین دلیل این سخنرانی وی به موضوعی داغ در فضای مجازی تبدیل شد. او در ادامه مصاحبه اش می‌گوید که بخشی از وجودش می‌خواسته فقط تشکر کند، شب بخیر بگوید و دوباره سرجایش بنشیند، اما لحظه‌ای فکر کرد که این تشکر کافی نیست.

سخنرانی فینیکس باعث شد که او با ویکتور کوساکوفسکی، مستند ساز روسی، در یک فیلم مستند در مورد حیوانات همکاری کند. اگرچه این همکاری فینیکس جدید‌ترین پروژه او بعد از جایزه اسکار محسوب می‌شود، اما جدیدترین اثر سینمایی او به نام «C’mon C’mon» به کارگردانی مایکل مایلز است که توسط کمپانی A۲۴ حمایت می‌شود و اواخر امسال اکران خواهد شد. فینیکس همچنین قرار است در فیلمی سینمایی به کارگردانی ریدلی اسکات نقش ناپلئون بناپارت را بازی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: احساس ترس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت