Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@00:48:47 GMT

هویت اسیر اسراییلی حاضر در فایل قسام تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۲۰۷۸

هویت اسیر اسراییلی حاضر در فایل قسام تایید شد

پدر اسیر اسرائیلی در نزد گردان‌های شهید عزالدین قسام نسبت به فایل صوتی منتشر شده توسط برنامه "ما خفی اعظم" از شبکه الجزیره واکنش نشان داد.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، پس از فایل منتشر شده توسط گردان‌های قسام، اعضای خانواده این سرباز اسرائیلی از دولت رژیم صهیونیستی خواستند که هر آنچه که برای آزادی این سرباز لازم است، انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، أیالان منگستو، پدر أبراهام، اسیر صهیونیست در نزد گردان‌های شهید عزالدین قسام تأکید کرد، صدایی که در برنامه "آنچه پنهان است، بزرگتر است ...در چنگ مقاومت"  منتشر شد، متعلق به پسر اوست و این را به شدت احساس می‌کند.

برادر آبراهام نیز گفت: امیدواریم دولت اسرائیل هر آنچه که لازم است برای آزادی برادرم و نیز تکمیل معامله تبادل اسراء انجام دهد.

روز یکشنبه شبکه الجزیره در برنامه "آنچه پنهان است، بزرگتر است ...در چنگ مقاومت" فایلی را منتشر کرد که در آن برای نخستین بار قسام فایل صوتی و تصویر یکی از سربازان اسیر شده اسرائیلی را به نمایش گذاشت.

یکی از این سربازان اسرائیلی که هویت وی مشخص نیست، در فایل صوتی مذکور می‌گوید: "من همان سرباز اسرائیلی هستم که در اسارت گردان‌های قسام است. امیدوارم "اسرائیل" ما را بازگرداند. من از دولت اسرائیل می‌پرسم آیا بین نظامیان اسیر شده فرق می‌گذارد؟ من هر روز می‌میرم و دوباره زنده می‌شم. امیدوارم به زودی در کنار خانواده‌ام باشم. "

در این ویدئو همچنین برای نخستین بار تصاویری از عملیات اسارت گلعاد شلیت و تونلی که عملیات اسارت شلیت توسط آن انجام شده نمایش داده شده که یکی از مبارزان قسام در آن می‌گوید: ما الان پشت خطوط دشمن هستیم و بالای سرمان پایگاه‌های نظامی قرار دارد و نظامیان دشمن اسرائیلی در حال عملیات هستند.

تصاویر ویدئویی، همچنین گروهی که برای عملیات اسارت شلیت آموزش دیده‌اند را نشان می‌دهد و این عملیات توسط دو فرمانده تیپ‌های قسام به نام‌های "رائد العطار" و "محمد ابوشماله" و عماد حماد رهبر کمیته‌های مقاومت مردمی نظارت می‌شد.

آخرین عملیات تبادل اسرا میان فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به مبادله "گلعاد شلیت" اسرائیل یک نظامی صهیونیست را با ۱۰۲۷ اسیر فلسطینی مبادله کرد.

یارون بلوم، هماهنگ کننده پرونده اسرا و مفقودان جنگی رژیم صهیونیستی نیز انتشار این فایل را "فریبکاری" خواند.

وی در این باره مدعی شد که "جنبش حماس در پی حملات اخیر به غزه اکنون در تنگنا قرار دارد و دچار مشکل شده است."

بلوم در ادامه گفت که این رژیم قاطعانه برای بازگرداندن شهروندان خود تلاش خواهد کرد.
پیشتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی نسبت به انتشار فایل صوتی اسیر دربند گردان‌های شهید عزالدین قسام واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: این فایل صوتی منتشر شده توسط گردان‌های قسام یک فریبکاری است و ما به خوبی از وضعیت "هدار گلدین"، "آرون شاوول"، "آبراهام منگستو" و "هشام السید" اسیران خود آگاه هستیم.

لازم به ذکر است که مروان عیسی، معاون فرمانده کل گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش حماس پیشتر در اولین حضور رسانه‌ای خود در گفت‌وگو با برنامه "ما خفی اعظم" الجزیره تاکید کرد که قسام در جنگ اخیر به دنبال تقویت موضع خود در پرونده مبادله اسراء با رژیم صهیونیستی بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی گردان های قسام فایل صوتی منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش

یکی از اسرای صهیونیست در نوار غزه با ارسال پیامی تحقیرآمیز برای نتانیاهو و کابینه وی به آنها گفت: همه تلاش‌های ارتش شکست خورده است، و خجالت بکشید و از مناصب خود استعفا دهید و به خانه‌هایتان بروید.   به گزارش تسنیم، عصر روز گذشته، چهارشنبه، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس یک کلیپ تصویری از یکی از اسرای صهیونیست در غزه منتشر کرد که در آن، این اسیر اسرائیلی پیامی تحقیرآمیز برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی فرستاد.   این اسیر صهیونیست با نام «هرش گلدبرگ پولن» در این پیام خود خطاب به نتانیاهو و کابینه او گفت: از شما انتظار می‌رود هر کاری که باید، برای بازگرداندن ما به خانه‌هایمان انجام دهید. آیا این خواسته خیلی بزرگی است ؟ شما باید خجالت بکشید که 200 روز ما را رها کرده‌اید و همه تلاش‌های ارتش منجر به شکست شده است. شما باید خجالت بکشید زیرا همه معامله‌هایی را که به شما پیشنهاد شد، رد کردید.   وی در ادامه این پیام خود گفت: زمانی که شما همراه خانواده‌هایتان غذا می‌خورید به ما که در جهنم و زیر زمین گرفتار هستیم فکر کنید که بدون آب و غذا و دارو مانده‌ایم و از نور آفتاب هم محروم هستیم.   این اسیر صهیونیست از مقامات رژیم اشغالگر خواست از منصب خود استعفا دهند و بروند و گفت: وقت آن است که کلیدها را تحویل دهید و وزارتخانه‌ها را خالی کنید و در خانه‌هایتان بنشینید.   وی در پایان این پیام خود از خانواده‌های اسرای صهیونیست خواست به فشارهای خود علیه کابینه نتانیاهو ادامه دهند و تأکید کرد: تا زمانی که همه ما سالم به خانه‌هایمان برگردیم دست از این فشارها برندارید.   «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های القسام در سخنرانی ضبط‌شده خود که عصر سه‌شنبه منتشر شد درباره پرونده اسرای صهیونیستی گفت: دشمن تلاش می‌کند به وعده‌های خود در مذاکرات پایبند نباشد و به‌دنبال به دست آوردن زمان بیشتر است. سناریوی «رون آراد» بیشتر از هر سناریوی دیگری ممکن است در ارتباط با اسرای دشمن در غزه تکرار شود.   رون آراد کمک‌خلبان مفقودشده نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان در سال 1986 است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • اسیر صهیونیست: نتانیاهو از خودت خجالت بکش
  • هیاهو برای هیچ؛ آمریکا گردان اسرائیلی را تحریم نمی‌کند
  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • عملیات موفقیت‌آمیز «قسام» علیه عناصر صهیونیست در غزه