Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، در حالی که پیش از این اعلام شده بود که لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف عصر امروز اعلام خواهد شد اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حکایت از آن دارد که اعلام لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف به زمان دیگری موکول شده است.

در همین ارتباط مهدی چمران رئیس شورای ائتلاف تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره زمان اعلام لیست کاندیداهای شورای ائتلاف در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: تمام فرآیندها و مصاحبه‌ها انجام شده است و لیست آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان هفته (فردا یا پس‌فردا) لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف اعلام خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران و رئیس شورای ائتلاف تهران اعلام کرده بود که در صورت اعلام لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف؛ اجماعی با سایر لیست‌ها و احزاب در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نخواهد شد

منبع: الف

کلیدواژه: لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف اعلام لیست شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس