Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@14:32:46 GMT

آغاز فضاسازی تبلیغاتی در بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۲۲۷۴

آغاز فضاسازی تبلیغاتی در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، شهرستان بجنورد در آستانه آغاز انتخابات ششمین دوره تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر و دوره دوازدهم ریاست جمهوری، بجنورد حال و هوای انتخاباتی به خود گرفت.

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد از آغاز فضاسازی تبلیغاتی در شهر خبرداد و اظهار کرد: در آستانه شروع تبلیغات کاندیداهای محترم، فضاهایی را در شهر برای این امر تدارک دیدیم و امیدواریم رعایت نصب پوسترها در اماکن جانمایی شده، مشکلاتی از قبیل ناهمخوانی و شلختگی بصری ناشی از تبلیغات بی‌ضابطه نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل اجرایی خدمات شهری، سازمان فرهنگی اجتماعی و اداره زیباسازی شهرداری مجموعاً اقداماتی را طی روزهای اخیر در نصب بنرهای تبلیغاتی، لمپوست بنر، نصب کتیبه و... برای ایجاد شور و حال انتخابات در شهر به انجام رسانده‌اند.

شادکام از تشدید نظارت گشت و اجراییات طی ده روز آینده خبر داد و تصریح کرد: به‌منظور نظارت بیشتر به فضاهای شهری و جلوگیری از تخریب درزمان تبلیغات، پرسنل گشت و اجراییات در سطح شهر حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

رئیس اداره زیباسازی شهرداری نیز به نصب ۳ هزار مترمربع کتیبه کتایی شهر اشاره کرد و گفت: کتیبه‌ها با قاب چوب در دیوارهای سطح شهر به‌ویژه متمرکز در هسته مرکزی و بافت میانی نصب‌شده‌اند تا فضای مناسبی در اختیار کاندیداهای محترم برای تبلیغات قرار بدهیم.

امینی افزود: به نسبت سال‌های گذشته امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و تمرکز کاندیداها به استفاده از ظرفیت فضای مجازی در تبلیغات، پیش‌بینی می‌کنیم رعایت قانون در تبلیغات محیطی بیشتر موردتوجه واقع شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: بجنورد انتخابات فضای مجازی تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد

پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی اظهار کرد: به منظور عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.

او افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه ۳ مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

او با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، ادامه داد: در استان فارس در ۲ بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»