Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سلطانی، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه شهرکرد با دمای ۴ و همدان با ۶/۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان نخستین و دومین مرکز استان کشور به لحاظ خنکی هوا به ثبت رسیدند، افزود: دمای فعلی شهر زنجان (مرکز استان) ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر است که این میزان دما در مقایسه با مدت مشابه روز گذشته در همین ساعت تغییر نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد از توابع شهرستان سلطانیه با دمای ۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان خنکترین نقطه این استان بود و ماهنشان نیز با ۳۴+ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان گزارش شد.

سلطانی به کمینه و بیشینه دمای رخ داده در ایستگاه های هواشناسی استان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی این مدت میزان دما در خیرآباد ۵ و ۲۹، سجاس ۶ و ۲۹، حلب ۷ و ۳۳، زرین رود ۷ و ۳۳، زنجان ۷ و ۳۱، باش قشلاق گرماب ۷ و ۳۲، سلطانیه ۸ و ۳۰، گرماب ۸ و ۳۲، دانشگاه زنجان ۸ و ۳۱، فرودگاه زنجان ۹ و ۳۰، نیک پی ۹ و ۳۲، دندی ۱۱ و ۳۲، ماهنشان ۱۲ و ۳۴، قیدار ۱۲ و ۲۹، پری ۱۳ و ۲۰، فیله خاصه ۱۳ و ۳۲، ارمغانخانه ۱۴ و ۲۸، خرمدره ۱۵ و ۳۲، چورزق ۱۸ و ۳۲، آب بر ۱۹ و ۳۱، گیلوان ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شد.  

وی تصریح کرد: اواخر هفته جاری تا اوایل هفته آینده میزان دمای این استان به صورت نسبی روند افزایشی داشته و بین ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد گرمتر خواهد شد.  

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته، کارشناسان حرفه‌ای مستقر هستند و داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود. 

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان تغییرات آب و هوا اداره کل هواشناسی زنجان زنجان سازمان هواشناسی درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

 

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • تداوم بارش ها در کرمان
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است