Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین-سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت، مانند روز گذشته سبزپوش و با رشد ۴.۵درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. همچنین «وبملت» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشت(۸۷۷واحد).

«وبملت» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۳۸۰تومان آغاز کرد. خرید و فروش سهام بانک ملت در همان دقایق ابتدایی با روندی صعودی مواجه شد و به صف خرید رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صف رفته رفته سنگین‌تر شد و حجم آن از ۱۶۰میلیون نیز عبور کرد. در نهایت در نیمه دوم بازار صف خرید «وبملت» عرضه شد و معاملات به صورت متعادل ادامه پیدا کرد. این نماد در نهایت بازار را در محدوده ۳۸۵تومان ترک کرد. گفتنی است بانکی‌ها در بازار امروز با بیشترین ورود پول از طرف افراد حقیقی مواجه شدند. این نماد هم با تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی به مقدار ۶۴میلیارد تومان صدرنشین ورود پول شد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۳,۸۸۴ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی ۴۶۴میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۳,۹۰۴ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۱۸۱میلیارد تومان رسید. همچنین ۹۵درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۲۷۴میلیون برگه سهم (۵۹درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۱۸۹میلیون سهم (۴۱درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

پربیننده ترین سنگین ترین صف های خرید و فروش / تقاضای فروش ۴۵۰میلیارد تومانی برای ساختمانی ها ارزش سهام عدالت من (۱۷ خردادماه) نمای پایانی بورس (۱۷خرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد هشت هزار واحدی به معاملات پایان داد ​چگونه برای موفقیت در بورس به اطلاعات با کیفیت دسترسی داشته و بهتر تصمیم گیری کنیم؟ بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس(۱۷خرداد) / آغاز کار بازار همراه با ورود پول حقیقی ها

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سهام بانک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

براساس گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

227217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900265

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • بورس در سکوت
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت/ بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار