Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدابراهیم زارعی روز سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: در این شرایط مسوولان و اهالی رسانه باید تلاش بیشتری برای سوق دادن فضای حاکم بر جامعه به سمت ایجاد آرامش ، امید و انگیزه کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های نظارتی در فرمانداری‌ها به منظور نظارت بر تجمع‌ها در راستای جلوگیری از شیوع کرونا تشکیل شده است، اضافه کرد: ایجاد آرامش و امید و تشدید نظارت‌ها از مسائل مهم و ضروری استان در آستانه برگزاری انتخابات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یادآور شد: در شرایط کنونی بی‌شک با هر نوع تجمعی در فضای بسته و همچنین مراسم‌هایی که بدون مجوز در استان برگزار شود برخورد خواهد شد و برگزارکنندگان آنرا به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

زارعی بر ایجاد شور و مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: هر نوع برنامه‌ای در راستای ایجاد شور و نشاط در جامعه باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا شود چراکه سلامتی مردم در اولویت همه کارها و اقدامات قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: اهالی رسانه در استان با همه توان در راستای اطلاع رسانی مطلوب و ایجاد شور و نشاط انتخابات تلاش کرده و می‌کنند و هم چون دوره‌های گذشته این رویداد سرنوشت ساز به پوشش اخبار این حوزه می‌پردازند.

عبیدالله رستمی اضافه کرد: تعداد زیادی از اهالی رسانه در استان به کرونا مبتلا شدند و تعدادی هم در بیمارستان بستری شدند و این افراد در سخت ترین شرایط کاری همچنان به انجام رسالت خود پرداختند تا سطح آگاهی مردم نسبت به این بیماری افزایش پیدا کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم در این جلسه اظهار داشت: بعد از پیک شیوع کرونا در فروردین سال جاری پیش بینی می کردیم که تعداد بستری‌ها و مبتلایان در ماه‌های اردیبهشت و خرداد کاهش پیدا کند که اینگونه اتفاق نیافتاد.

فرزین رضاعی اضافه کرد: برگزاری تجمع‌های بدون مجوز و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب شده سنندج به نسبت دیگر شهرستان‌های استان وضعیت مناسبی نداشته باشد.

وی افزود: با توجه به وجود شبکه‌های اجتماعی و حضور جمعیت زیادی در این شبکه‌ها دیگر نیازی به برگزاری تجمع‌های انتخاباتی نیست و برگزاری این مراسم ها توسط ستادهای انتخاباتی باید به حداقل برسد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه سنندج در وضعیت نارنجی از لحاظ شیوع کرونا قرار دارد، یادآور شد: اگر روند به همین صورت ادامه داشته باشد طی چند روز آینده این شهر وارد وضعیت قرمز می‌شود.

رضاعی اظهار داشت: باید با برگزارکنندگان مراسم رکوردزنی در آبیدر سنندج که بدون کسب مجوز و رعایت دستورالعمل های بهداشتی اقدام به برگزاری این برنامه کردند برخورد شود و قطعا آنها را به مراجع قضایی معرفی می‌کنیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج ویروس کرونا کردستان سنندج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان فرصت فراخوان عمومی این رویداد خبر داد و اظهار کرد: تا دهم اردیبهشت‌ماه، تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ مورد از سوی مخاطبان عمومی به عنوان قهرمان مدرسه پیشنهاد شده و در پرس‌لاین مربوطه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه، استقبال بالای مخاطبان از این رویداد نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های فراوان در تعلیم و تربیت کردستان است، گفت: معرفی این ظرفیت‌ها کاری مهم و در عین حال سخت و ظریف است.

دبیر ستاد رویداد قهرمان مدرسه کردستان به گام دوم اجرایی این رویداد نیز پرداخت و با اشاره به تشکیل جلسات مختلف از سوی کارگروه‌های اجرایی در گام اول این رویداد، از فعالیت مجدد و با ظرفیت بیشتر این کارگروه‌ها در گام دوم خبر داد.

منتشلو آغاز گام دوم را همزمان با بررسی اولیه قهرمانان پیشنهادی در کارگروه‌های اجرایی شهرستان‌ها و مناطق عنوان کرد و اظهار داشت: این بررسی‌ها همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در کردستان صورت می‌گیرد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان افزود: پس از پایان بررسی‌ها در شهرستان‌ها و مناطق، موارد منتخب به ستاد استانی رویداد معرفی می‌شوند و این ستاد با حضور مدیرکل محترم تشکیل جلسه داده و به بررسی نهایی خواهد پرداخت.

وی همچنین گام پایانی رویداد قهرمان مدرسه را مرحله معرفی قهرمانان منتخب عنوان کرد و با بیان اینکه تمام ظرفیت آموزش و پرورش کردستان را پای کار این موضوع خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: معرفی مطلوب الگوهای برتر تعلیم و تربیت و جریان‌سازی از طریق آنان، هدف نهایی رویداد قهرمان مدرسه است.

گفتنی است؛ رویداد قهرمان مدرسه از بهمن ۱۴۰۲ با هدف شناسایی و معرفی الگوهای تعلیم و تربیت کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان کار خود را در آموزش و پرورش کردستان آغاز کرده است.

کد خبر 6097324

دیگر خبرها

  • ایده‌های برتر رویداد ملی طراحی و بسته‌بندی محصولات معرفی شدند
  • برگزاری رویداد ملی مسئله محور «شروع» در دانشگاه کردستان
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • هزاران صهیونیست برای سرنگونی نتانیاهو شعار دادند
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم