Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:12:45 GMT

مانچینی: زندگی من یک مبارزه است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۳۵۲۱

مانچینی: زندگی من یک مبارزه است

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا، در آستانه یورو توضیح داده است که چرا هدایت این تیم را پذیرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا از ماه سپتامبر سال 2018 بدون شکست بوده است و در حالی پا به یورو 2020 می گذارد که هشت پیروزی پیاپی کسب گرده است و با 10 پیروزی از 10 بازی سهمیه حضور در این رقابت ها را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روبرتو مانچینی در سریال مستند شبکه RAI Sport به نام Sogno Azzurro (رویای آبی) گفت: "اگر فرد لایقی نباشی بازیکنان خیلی زود این را می فهمند.

در ابتدا هدف این بود که پس از اینکه مردم از تیم‌شان دور شدند، آنها را به تیم ملی برگردانیم. ما سعی کردیم تا یک تغییر در ذهنیت را ایجاد کنیم.

 

 

من بازیکنان زیادی با شخصیت قدرتمند پیدا کردم، نه فقط لئوناردو بونوچی و جورجیو کیه لینی، بلکه به عنوان مثال جورجینیو و نیکولو بارلا. وقتی آنها می دانند چه کاری باید انجام دهند، در ارتباط بودن با آنها راحت تر است. "

مانچینی در سال 2018 و پس از اینکه جامپیرو ونتورا نتوانست ایتالیا را به جام جهانی برساند، جایگزین او در تیم ملی شد.

 

 

سرمربی ایتالیا افزود: "من این شغل را پذیرفتم چرا که زندگی من همیشه یک مبارزه و یک چالش بوده است. من همچنین این عطش را احساس می کردم که این موضوع را که به رغم شایستگی هرگز با آتزوری به عنوان بازیکن چیزی نبرده بودم را جبران کنم. من 20 سال در بالاترین سطح بازی کردم و این به من اجازه می دهد که تجربه ام را در اختیار بازیکنان بگذارم.

قانون اول این است که گل بزنید و گل نخورید، اما فاکتور اصلی این است که روحیه تیمی ایجاد کنیم. به همین دلیل است که اوضاع تا الان خوب پیش رفته است."

مانچینی همچنین سبکی تهاجمی تر از فوتبال را در تیم ملی ایتالیا ارائه می دهد که در بازی دوستانه برابر هلند به سرعت خودش را نشان داد.

 

 

سرمربی ایتالیا اضافه کرد: "فکر می کنم برای همه مسرت بخش بود که تشویق هلندی ها برای سبک فوتبال‌مان را شنیدیم، آن هم وقتی در زمین خودشان قدرتمندانه بر آنها سلطه داشتیم، مخصوصا بعد از اینکه 100 سال فوتبال ما را فوتبال دفاعی خوانده بودند.

ما باید تمام تلاش خود را بکنیم و هر چه که داریم را بدهیم تا ایتالیا به صدر جهان بازگردد."

 

 

 

تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد

به گزارش  تابناک و به نقل از سایت سازمان لیگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

 عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

 
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

دیگر خبرها

  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ویسی سنگین‌تر از لگد کانتونا در آمد!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس