Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:43:23 GMT

قول می دهم در سال اول ریشه فقر را نابود کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۴۲۷۳

قول می دهم در سال اول ریشه فقر را نابود کنم

زاکانی گفت: موضوع امروز فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است. قول می دهم در سال اول ریشه فقر مطلق را نابود کنم. قول می دهم بعد از دو سال اول کسی به غیر از درد بیماری درد بی پولی نکشد. شرایط را به سمتی می برم که اطمینان خاطر در کشور ایجاد شود. در عرصه سیاسی مردم را ناظر بر خود خواهیم کرد و نهادینه شدن اصل 8 و 27 قانون اساسی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علیرضا زاکانی» کاندید سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صداوسیما برای شرکت در نوبت دوم مناظرات گفت: در مناظره اول فکر می کردیم باید ناظر بر برنامه ها صحبت کنیم و موارد دقیق را ذکر کنیم اما متوجه شدیم، دوستان بنا دارند با حرف های نادرست اصل مناظره را به بیراهه سوق دهند انشاالله امروز شاهد این شرایط نباشیم و به وضعیت مطلوب در بررسی موضوعات، برنامه ها و جامعه برسیم.

او ادامه داد: موضوع امروز فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است. قول می دهم در سال اول ریشه فقر مطلق را نابود کنم. قول می دهم بعد از دو سال اول کسی به غیر از درد بیماری درد بی پولی نکشد.  شرایط را به سمتی می برم که اطمینان خاطر در کشور ایجاد شود. در عرصه سیاسی مردم را ناظر بر خود خواهیم کرد و نهادینه شدن اصل 8 و 27 قانون اساسی محقق خواهد شد.

در حال تکمیل

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات جامعه اجتماعی و سیاسی فقر قانون اساسی علیرضا زاکانی قول می دهم سال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع عظیم مردم مشهد که به حمایت از طرح نور گرد هم آمده بودند در بخشی از سخنان خود عنوان داشت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

وی افزود: ما به حکم قانون و به خواست مردم، مسؤولین به ویژه رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی‌الرضا قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094570

دیگر خبرها

  • برهنگی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده‌ها
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد! | تصاویر
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • جسد‌های باستانی سالم در ایران بعد از کشف نابود شدند! | فیلم