Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری ظهر امروز در نشست خبری در زمینه قتل در خیابان ابوذر کرمان اظهار داشت: در ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری یک فقره قتل مسلحانه در خیابان ابوذر کرمان رخ داد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: افرادی با یک نفر اختلاف داشتند و به قصد انتقام‌جویی به شخص مورد نظر تیراندازی می‌کنند که متاسفانه سه نفر از افراد رهگذر بی‌گناه هدف این افراد شرور قرار می‌گیرند و یکی از رهگذران در راه انتقال به بیمارستان فوت می‌کند و دو نفر دیگر در صحنه مجروح می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظری عنوان کرد: این افراد با ماشین فاقد پلاک و در شب اقدام به این کار کردند و سر نخی از خود به جای نگذاشته بودند که پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی در کمتر از ۴۸ ساعت آنها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ۱۰ روز بعد از قتل، قاتلان دستگیر شدند و به عمل مجرمانه خودشان اعتراف کردند.

 وی افزود: بنا به دستور قضایی ۸ نفر که در زمینه مخفی کردن این مجرمان و مخفی کردن سلاح در این جنایت و موضوعات مرتبط بودند، دستگیر شده‌اند.

در ادامه این نشست  ناظری در زمینه انهدام باند سه نفره جاعلان اسناد و کلاهبرداران اراضی شهرستان کرمان اظهار داشت: همکاران ما در پلیس آگاهی استان موفق به شناسایی و انهدام باند سه نفره جعل اسناد که عمده زمین‌های دولتی و زمین‌هایی که در اصالت سندهای آنها شک و شبهه‌ای بود، شدند.

 وی بیان داشت: این افراد در برخی از شهرهای استان زمین‌های دولتی و برخی دیگر که معارض داشتند را شناسایی و مبادرت به جعل سند برای آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی  استان کرمان تصریح کرد: عمده فعالیت آنها در شهر کرمان مربوط به منطقه الغدیر است و ارزش این زمین‌ها که تاکنون به فروش رساندند ۶۰ هزار میلیارد ریال است.

ناطری گفت: در این زمینه تاکنون سه نفر دستگیر شدند و این پرونده با دستور  دستگاه قضایی در پلیس آگاهی در حال رسیدگی است.

  فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه با اشاره به دستگیری باند سارقان فرااستانی اظهار داشت: همکاران ما در پلیس آگاهی استان پیرو شکایت همشهریان عزیز استان مبنی بر سرقت اموال توسط یک باند که خودشان را پیمانکار معرفی می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: شگرد افراد به این صورت بود که به‌عنوان پیمانکار اقلام ساختمانی را از مغازه‌هایی که از قبل شناسایی کرده بودند خریداری و بدون پرداخت وجه نقد و به محض انتقال وسایل به داخل خودرو متواری می‌شدند و گزارش‌های مشابهی  از سایر استان‌ها در این زمینه مطرح شده بود.

ناظری عنوان کرد: همکاران ما با انجام کارهای اطلاعاتی این باند فرااستانی را شناسایی و در یکی از مبادی خروجی استان که قصد فرار داشتند با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر کردند.

وی گفت: تاکنون در ۸ استان فعالیت مجرمانه این باند ثابت شده و اعترافات آنها را داریم و در استان کرمان در پنج شهرستان این اقدام مجرمانه را انجام داده‌اند.

ناظری تصریح  کرد: از این باند اقلام زیادی از جمله پکیج، کابل فشارقوی، کنتور و ... کشف شده  و ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد تومان است که پرونده قضایی برای آنها در استان تشکیل شده و با نیابت جهت رسیدگی به سایر اعمال مجرمانه آنها  در استان‌های دیگر اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان قاتل کلاهبرداری فرمانده انتظامی استان کرمان پلیس آگاهی سه نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری از شناسایی و انهدام باند سارقان سیم برق و دستگیری چهار سارق و کشف تعداد ۴۵ فقره سرقت سیم برق در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، منوچهر امان اللهی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان بروجن موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی بروجن قرار گرفت.


وی گفت: با بررسی و احتمال این‌که سرقت توسط سارق یا سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است، تلاش های میدانی و تحقیقات لازم در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی در این راستا باند سارقان انهدام و تعداد چهار سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی و پیگیری موضوع و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی های لازم پیرامون موضوع دستگیر و به یگان هدایت شد.

امان‌اللهی با بیان این‌که ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به ۴۵ فقره سرقت معترف که پس از تکمیل پرونده مراتب به همراه پرونده متشکله جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

کد خبر 749474

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران