Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی مازندرانی گفت: مردم باید فردی را در انتخابات برگزینند که تقوا، ایمان و تحرک داشته و به فکر مردم باشد و به معیشت آنها رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید رضا حسینی مازندرانی»،  امروز(۱۸خرداد) در نشست بصیرتی که با حضور مبلغان برادر و خواهر مرکز و شرق استان در ساری برگزار شد، ملت ایران را مردمی صبور، علاقه مند به نظام، انقلاب و ولایت معرفی کرد و گفت: این مردم با تقدیم هزاران شهید در هشت سال دفاع مقدس همواره در خط انقلاب و ولایت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سخنان مهم امام راحل که اسلام منهای روحانیت را اسلام آمریکایی معرفی کردند، افزود: اسلام منهای روحانیت ارزشی ندارد و بدون حضور علما و روحانیت نمی توان در این کشور زندگی کرد.

 

این عالم مازندرانی با بیان این که 32 سال پس از رحلت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری با مدیریت عالمانه و مدبرانه خود نظام اسلامی را هدایت و راهبری کردند و حتی بیشتر از زمان حیات امام راحل کار و تلاش داشتند و دارند، گفت: ایشان با صبر، تحمل و درایت کشور را از توطئه های شیاطین و دشمنان به سلامت عبور دادند.

 

وی با بیان این که کشورمان مردم و جوانان انقلابی بسیاری دارد، گفت: علیرغم سخنان برخی ها، ما مردمان خوبی داریم و در طول دوران کرونا کمک های بسیاری از سوی مردم به افراد محروم و بی بضاعت صورت گرفته است.

 

آیت الله حسینی مازندرانی با اشاره به موفقیت های امام خمینی(ره) در پیروزی نهضت انقلاب و استقرار نظام اسلامی، گفت: دلیل همه این پیروزی ها و موفقیت ها این بود که هدف و نیت امام راحل اسلام، خدا، دین، روحانیت و کشور بود.

 

این عالم برجسته ادامه داد: ما امروز فردی را برای ریاست جمهوری می خواهیم که متدین، متشرع و انقلابی، عالم، فاضل، دانشمند، دلسوز، با تقوا و در خط رهبری باشد و همه این شرایط در او باشد، چون کسی که تقوا نداشته باشد کاری برای مردم انجام نخواهد داد.

 

آیت الله حسینی مازندرانی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تحقق وعده های انتخاباتی پس از آغاز دوران ریاست جمهوری از سوی کاندیداها تأکید کرد و گفت: رییس جمهور این کشور باید معیشت و زندگی مردم را بهبود بخشد، تورم را برطرف کند، مردم ما ملت خوبی هستند که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره از آنها به نیکی یاد می کنند.

 

وی با بیان این که امام راحل و مقام معظم رهبری آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن ملت ایران معرفی کردند، افزود: این کشور تاکنون هیچ نفعی برای ملت ایران نداشته است و نباید به آن دل ببندند و قبل از انقلاب همه اختیار طاغوت دست آمریکا بود، اما به برکت نظام، انقلاب، امام و رهبری مردم آزاد شدند.

 

این عالم مازندرانی با اشاره به این که مردم ایران خوب و متدین هستند و شهید دادند، گفت: اگر این مردم خوب نبودند بهترین جوانان خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه ها نمی فرستادند.

 

آیت الله حسینی مازندرانی با بیان این که مردم باید فردی را در انتخابات برگزینند که تقوا، ایمان و تحرک داشته و به فکر مردم باشد و به معیشت آنها رسیدگی کند، خاطرنشان کرد: اگر پست و جایگاهی به ما دادند باید به فکر مردم باشیم و بیت المال نباید برای مسائلی صرف شود که ضرورتی ندارد در حالی که مردم ما گرسنه باشند.

 

وی با بیان این که علما و روحانیت وظیفه دارند مردم را به سمت صراط مستقیم هدایت کنند به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش روی اشاره کرد و گفت: حضور در انتخابات موجب تقویت عظمت انقلاب اسلامی خواهد شد و این وظیفه شرعی ما است که با حضور در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح، به انقلاب و نظام اسلامی عظمت بیشتری ببخشیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: وعده های انتخاباتی معیشت مردم حضور حداکثری درانتخابات تقوا انتخابات آیت الله حسینی مازندرانی فکر مردم امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد

«عطا بهرامی» کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به لیست انتخاباتی صبح ایران، اظهار داشت: در دور اول ما رقابتی داشتیم که عمدتاً طیف جناح راست بیشتر کار می‌کرد، البته علی مطهری که به طیف مقابل معروف است در دور دوم تقریباً به عنوان کلیت اصولگرایی شناخته می‌شود که در ظاهر یکپارچه است ولی در باطن یکپارچه نیست، در آن هویت روشنی را نمی‌بینید. در لیست انتخاباتی صبح ایران دعوای سیاسی زیادی وجود ندارد. ملاک در این لیست شفافیت است و به طریقی به دنبال بازگرداندن مجلس به جایگاه خود است تا مجلس در راس امور باشد چرا که امروز مجلس در راس امور نیست.

وی با بیان اینکه هم پوشانی در بین فهرست‌ها زیاد بود، ادامه داد: من تصوری ندارم که چه خواهد شد و هیچ قرینه‌ای برایش نیست چون همپوشانی بین فهرست‌ها زیاد است و نتیجه قابل پیش بینی نیست.

کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که با توجه به تخصصی که دارید، اگر به عنوان نماینده مجلس انتخاب شوید در چه کمیسیون یا کمیسیون‌هایی به طور تخصصی کار خواهید کرد، گفت: کمیسیون اقتصادی، صنایع و برنامه بودجه مد نظرم است.

بهرامی با اشاره به اولویت مجلس دوازدهم، گفت: مجلس باید دولت و نهادها را موظف کند به قوانین بالا دستی عمل کنند. در قوانین بالا دستی اوضاعمان بد نیست، کارهای چهارچوب داری را انجام داده‌ایم، انجا که بحث نوشتن است حرف بی ربط ننوشته‌ایم بلکه در عمل کار بی ربط می‌کنیم.

وی رسیدگی به مسائل اقتصادی را از اولویت‌های مجلس آینده دانست و ادامه داد: مجلس دوازدهم باید به مباحث خودرو، مسکن، مالیات و معیشت مردم بپردازد.

بهرامی در پاسخ به این سوال که آیا به پویش انتخاباتی مهر می‌پیوندید، بیان کرد: بله به این پویش می‌پیوندم؛ کاری که خبرگزاری مهر انجام داده اینکه کاندیداهای مجلس را از مراجعه به اسپانسرها و غیره بی نیاز و یا کم نیاز می‌کند، این استقلال کاندیداها را بیشتر می‌کند.

کد خبر 6097356 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • فیلم| یادی از دیدار نخبه مازندرانی با رهبر انقلاب
  • ببینید | تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • تصاویری از دیدار نخبه مازندرانی با رهبر انقلاب
  • تصاویری از مرحوم نصراللهی نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب