Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان رحمانی مدیر عامل موسسه مالی‌چی از حضور فعال این موسسه در سیزدهمین بین‌المللی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد و گفت: به منظور معرفی و ارائه پلتفرم و اپلیکیش‌های مالی و مدیریتی به جامعه هدف، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور فعال خواهیم داشت.

 

    ---

وی با اشاره به حضور مراکز اقتصادی و مالی بزرگ کشور در این نمایشگاه و ظرفیت‌های موجود در آن برای تعامل موثر و بازاریابی، تاکید کرد: برای همه‌ی فعالان و کسب و کارهای مرتبط با حوزه‌های مالی، مدیریتی، مالیاتی، ‌امور ‌بانکی، ‌بورس و بیمه و سایر موسسات مرتبط با این بخش، فرصتی مناسب و مغتنمی فراهم شده است،‌ از این رو ما هم به سبب ارتباط کاری تنگاتنگ با حوزه مالی، برای معرفی دستاوردها، خدمات و توانمندهای خود در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی با بیان اینکه با دست پر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه شرکت می‌کند به دستاورد مهم نرم‌افزاری و تولید پلتفرم مالی‌چی در حوزه کسب و کار آنلاین حسابداری اشاره کرد و افزود: این پلتفرم  بهترین اپلیکیشن خدمات جامع مالی، مدیریتی، مالیاتی و اداری است و به بهترین و آسان ترین شکل نیروی متقاضی کار در حوزه مالی را متناسب با سطوح نیاز به کارفرمایان و کسب و کارهای حوزه مالی معرفی می‌کند،‌ ضمن آنکه بسیاری از خدمات مورد نیاز مالی و حسابداری مورد نیاز کسب وکار به سادگی در آن انجام می‌شود.

وی با تاکید بر معرفی و ارائه پلتفرم تولید شده مالی‌چی در نمایشگاه امسال گفت: کارشناسان ما دربازه زمانی چهار روزه برگزاری نمایشگاه با حضور در غرفه این موسسه به سئوالات بازیدکنندگان پاسخ می‌دهند و قابلیت‌های پلتفرم تولیدشده و سایر خدمات را تشریح می‌کنند.

مدیر عامل موسسه مالی‌چی یکی دیگر از اهداف حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه را برقراری ارتباط موثر و تعامل سازنده با غرفه داران و شرکت‌کنندگان برشمرد و اظهار داشت: کارشناسان ما با مراجعه به غرفه‌های مختلف و دیدار حضوری،‌ نحوه تعامل و همکاری‌های دوجانبه با فعالان این حوزه‌ها را مطرح و پیگیری می‌کنند.

مدیر عامل موسسه مالی‌چی ضمن درخواست از فعالان مرتبط با حوزه مالی، برای بازدید از غرفه این موسسه در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران، افزود: علاوه بر امکان تعامل در نمایشگاه، پایگاه اینترنتی https://malichii.com  و یا شماره تماس 1408 برای استان تهران و شماره 02191555001 برای سراسر کشور به صورت 24 ساعته پاسخگویی سؤوالات هموطنان عزیز است.

گفتنی است: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و کارشناسان موسسه مالی‌چی با حضور در سالن ۳۸ غرفه ۵۳  از ساعت ۸ تا ۱۸ پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهند بود.٫

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: موسسه مالی چی بانک و بیمه حوزه مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند