Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@15:36:08 GMT

مرکز مشاوره دانشگاه تهران رتبه ممتاز کشوری را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۶۴۹۹۶

مرکز مشاوره دانشگاه تهران رتبه ممتاز کشوری را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سی و دومین نشست رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور رؤسای مراکز مشاوره دانشگاه‌های منطقه 1 و شرکت مجازی رؤسای 160مرکز مشاوره از سایر دانشگاه‌ها در 18 تیرماه ۱۴۰۰ در این دفتر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با حضور مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و محمدرضا علم معاون امور دانشجویان داخل سازمان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های مراکز مشاوره دانشگاه‌ها به پاس خدمات روانی و اجتماعی آنها در دوره کرونا، مرکز مشاوره دانشگاه تهران از سوی این دفتر طبق ارزیابی‌های به عمل آمده در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب عنوان مرکز مشاوره ممتاز کشوری شد.

افزون بر این برای نخستین بار عنوان «حامی ممتاز» برای فعالین مراکز مشاوره دانشجویی در نظر گرفته شد که در نخستین سال پاسداشت آن، حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران موفق به کسب عنوان «حامی ممتاز» شد.

کد خبر 5230207 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تهران مراکز مشاوره سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری ساماندهی آموزش عالی انتخابات 1400 دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دوره دکتری منصور غلامی جذب هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی پایان نامه آزمون دکتری تخصصی آزمون دستیاری فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه فنی و حرفه ای مشاوره دانشگاه مراکز مشاوره مرکز مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده رئیس دانشگاه رازی خطاب به رؤسای دانشگاه‌های آمریکا
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • آیا کودکستان‌های کشور رتبه بندی می‌شوند؟
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران برتر کشور شد
  • مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه تهران «برتر کشوری» شد
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو