Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی از تلاش ۲۵ آتش نشان ۵ ایستگاه  به همراه آتش نشانان شهر گلبهار برای مهار آتش سوزی مهیب کارگاه تولید قطعات پلاستیکی در کیلومتر ۲۰ جاده مشهد به چناران در خراسان رضوی خبر داد و گفت: در پی اعلام وقوع آتش سوزی در یک کارگاه بزرگ تولید قطعات پلاستیکی در حومه شهر گلبهار، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۳۶،۵۰،۳۵،۱۷،۳۰ را به همراه ۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفاء حریق از آتش نشانی مشهد، جهت کمک به آتش‌نشانان شهر گلبهار برای مهار حریق به محل حادثه در شهرک صنعتی فردوسی در جاده مشهد به چناران اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، آتش سوزی در داخل یکی از کارگاه‌های تولیدی به وسعت ۲۰۰ مترمربع در مجموعه‌ای حدودا ۱۵۰۰ هزار مترمربعی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌های این مکان بود که به سرعت آتش نشانان اعزامی به همراه پرسنل آتش نشانی گلبهار که در محل حضور داشتند، از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را پس از دقایقی عملیات، مهار و ضمن کاوشی چند ساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش سوزی را به‌صورت کامل اطفاء کردند.

وی خاطرنشان کرد: سرعت عمل آتش‌نشانان باعث جلوگیری از گسترش آتش سوزی به چندین کارگاه و انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد خسارات جبران‌ناپذیر رقم می‌خورد.

رضایی یادآور شد: متاسفانه این مجموعه بزرگ دارای کمترین تجهیزات اعلام و اطفاء حریق بوده و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

شایان ذکر است در جریان عملیات مهار این آتش سوزی خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از پایان مأموریت و ایمن سازی محیط حادثه صبح امروز به ایستگاه‌های خویش در شهر مشهد مراجعت کردند.

انتهای پیام/۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد آتش نشانان آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان

بابک چمرانی، رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شفت گفت: ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه ۱۶ ار دیبهشت ماه) در منطقه لیشاوندان این شهرستان، یک واحد تجاری فروش ابزار یراق طعمه حریق شد و به شدت سوخت.

او افزود: ۸ آتش نشان با ۴ خودروی اطفای حریق از شهر‌های شفت، تولم شهر و فومن آتش را در حدود ۱۰ دقیقه خاموش و از سرایت به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند.

به گفته رئیس آتش نشانی شفت، علت این آتش سوزی و میزان خسارت آن در دست بررسی است.

از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

کمیل لاهوتی، شهردار سیاهکل گفت: ساعت ۱۵:۳۰ امروز با گزارش آتش سوزی یک واحد مسکونی به واحد آتش نشانی این شهرستان، ۷ آتش نشان با ۲ خودروی اطفای حریق به سرعت به محل حادثه اعزام شدند. 

او افزود: با توجه به همجواری تعداد زیادی از واحد‌های تجاری با این واحد مسکونی، آتش نشانان به سرعت دست به کار شده و با خاموش کردن آتش این واحد مسکونی از سرایت آتش به دیگر واحد‌ها جلوگیری کردند. 

شهردار سیاهکل تصریح کرد: علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی