Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رئیسی اولین کاندیدایی بود که در دومین مناظره به سوال پاسخ داد.

*سید ابراهیم رییسی در پاسخ به سوالی در مورد فاصله طبقاتی گفت:

در ابتدای سخن عرض کنم که در جلسه قبل بداخلاقی هایی شد که به مثابه آن چه که در قانون آمده، اجازه داده شد که من دفاع کنم. من از این حق استفاده نمی کنم و دفاع را به مردم واگذار می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم به خوبی از این حق دفاع خواهند کرد.

امیدوارم این مناظره بر اساس اخلاق و قانون پیش برود. البته آذری زبان های عزیز در استان های آذربایجان ها و اردبیل من را مورد لطف و محبت قرار دادند.

فاصله طبقاتی محصول بی عدالتی است. محصول سیاست های نادرست اقتصادی و نوع تصمیم گیری هاست. یکی برخوردار از حقوق نجومی می شود و یکی کمتر می گیرد. یا مثلا در طرح سلامت شاهد بودیم که برخی ۱۰۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون دریافت می کردند و یک پرستار یا یک پزشک دریافتی کمی داشت.

تعدادی از بخشنامه ها صادر شده که تصمیم گرفتیم اگر رای مردم را کسب کردیم، در همان ابتدا در موردش تجدید نظر کنیم و حقوق مدیران را به عدالت نزدیک کنیم. عدالت در جذب و نگهداری نیروی انسانی و همچنین پرداخت حقوق لازم است. ظرفیت ها باید بر اساس عدالت توزیع بشود. اگر همه ظرفیت ها به عدالت توزیع بشود، ما شاهد فاصله طبقاتی نخواهیم بود. این میزان فاصله حاصل تصمیم گیری های اقتصادی است. مثلا پرداخت تسهیلات ناعادلانه منجر به بی عدالتی می شود. این ارزهای ۴۲۰۰ تومانی بدون نظارت به افرادی تعلق گرفت و افرادی آن را بردند و به ثروت رسیدند و برخی زندگی شان از بین رفت.

اصلا نظام قیمت گذاری و تامین و تولید می تواند به جلوگیری از فاصله طبقاتی منجر بشود

2727

کد خبر 1523291

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی انتخابات ۱۴۰۰ فاصله طبقاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۶۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!

سران بارسلونا معتقد بودند که هانسی فلیک فرد مناسبی برای هدایت تیم‌شان نبود.

طرفداری | وقتی ژاوی در ژانویه تصمیم گرفت تا بارسا را در پایان فصل ترک کند، نام هانسی فلیک و علاقه او برای هدایت بلوگرانا زیاد در تمامی خبرگزاری‌ها به گوش می‌رسید اما او هیچ‌وقت گزینه مورد نظر مدیران بارسلونا نبود.

متئو مورتو خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال اسپانیا با اشاره به گزارش فابریتزیو رومانو در ستون سایت caughtoffside می‌نویسد با اعلام تصمیم ژاوی برای جدایی، دو نامزد به سرعت به عنوان گزینه‌های اصلی برای جایگزینی او مطرح شدند، رافائل مارکز مربی تیم بارسلونا اتلتیک و هم‌تیمی سابق ژاوی و هانسی فلیک سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان.

رافا مارکز به دلیل سابقه و شناختش از باشگاه، گزینه محبوب‌تر برای جانشینی ژاوی است. با این حال، برخی از اعضای هیئت مدیره بارسلونا در مورد صلاحیت او برای این شغل تردید داشتند. فلیک توسط ایجنت پینی زهاوی حمایت می‌شد، اما با مخالفت برخی در بارسلونا روبرو شد. پینی زهاوی که رابطه نزدیکی با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا دارد، به شدت از هانسی فلیک برای این سمت حمایت می‌کرد.

با این حال، برخی در باشگاه نگرانی‌هایی در مورد سبک بازی و فلسفه مربیگری فلیک داشتند و معتقد بودند که او برای بارسلونا مناسب نیست. در مورد فلیک این عقیده مطرح بود که او چون به زبان اسپانیایی و انگلیسی آشنا نیست نمی‌تواند درست با بازیکنان و رختکن ارتباط برقرار کند و دلیل دیگر این بود که آنها می‌خواستند سرمربی بعدی آنها سابقه بازی در بارسلونا را داشته باشد تا بهتر بتواند این تیم را هدایت کند.

در واقع از همان ابتدا هم هانسی فلیک به هدایت بارسلونا نزدیک نبود، چراکه سران بارسا او را فردی مناسب برای دراختیار گذاشتن سکان هدایت این تیم نمی‌دانستند. در نهایت، ژاوی تصمیم خود را تغییر داد و در بارسلونا ماند و خوان لاپورتا و دیگر اعضای هیئت مدیره از تعهد و اشتیاق ژاوی به باشگاه متقاعد شده بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • ببینید | دفاع بذرپاش از وعده ساخت ۴ میلیون مسکن رئیسی!
  • ماه در وضعیت اوج زمینی قرار می‌گیرد
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • تصاویر نجومی شانزدهم اردیبهشت (۵ مه)
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد